Kategoriler

16 Ekim 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #43# Yves Rocher Portakallı Duş Jeli

Herkese merhabalar :) Bu haftanın güzel ürünü Yves Rocher'nin Jardins of Monde yani Dünya Bahçeleri serisinden Florida Portakallı duş jeli. Bakalım nasıl bulmuşum?




İlk olarak internet sitesindeki indirimle aldım bu duş jelini. Yanında aynı serinin başka bir kokusuyla birlikte aldım. Kokusu bloggerlar tarafından seviliyordu bende merak ettim. İkincisi ise Yves Rocher'in doğduğunuz ayda verdiği hediyeydi.


Boyutu büyük değil, el kadar bir şey. Watsons'ın 1 LT'lik duş jellerinden sonra oldukça küçük geldi. Ama az bir miktarı yetiyor da artıyor. Kokusu mis gibi, ben bayıldım kokusuna. Tabii ki bugüne kadar denediğim her duş jelinde olduğu gibi kalıcılığı çok az. Ama banyodan çıktığım saat içinde hafif bir portakal kokusu kalmış oluyor. Mis gibi bir portakal reçeli kokusu.

Ben bayıldım, ama bu kadar küçük paket için fiyatı biraz fazla bana şu an için. Ama Yves Rocher'in sık sık yaptığı indirimler ya da kampanyalarla sürekli alacağım bir ürün oldu kendisi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder