Kategoriler

2 Ekim 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #41# Oriflame Miss O EdT

Herkese merhabalar :) Bu haftanın ürünü Oriflame'dan aldığım seyahat boyu Miss O. Tam boyunun çok güzel bir şişesi var.





Parfüm tamamen kişiyle alakalı. İnsanların koku zevki aynı olsa bile tenlerinde duruşları çok farklı oluyor. Bende çok kötü duran bir koku bir başkasında nefes kesici olabiliyor. Bu yüzden almalısınız diyemeyeceğimiz bir konu parfüm konusu. Ben sadece tenimdeki izlenimleri söylemek istiyorum.


İlk önce Oriflame Miss O'yu nasıl tanımlamış bir bakalım. Genç, eğlenceli ve modayı takip eden sizi yansıtan floral, meyvemsi koku.Greyfurt ve bergamot buluşmasıyla parlayan gençliğinizi, güneş çiçeğinde kadınsı yönlerinizi ve uzaklarda hissedeceğiniz sandal ağacı notalarında unutulmazlığı yakalayacaksınız.


Ben beyaz tenliyim ve yağlı bir cildim var. Daha çok çiçeksi kokuları sevmeme rağmen bu parfümü çok sevdim. Sadece şişedeki halini değil tenimdeki duruşunu da sevdim. EdT olmasına rağmen kokusu hemen uçup gitmedi. (Bu konuda rekoru bence Volare kırdı. Kışın başında atkıma sıktığım koku kış sonu hala hissediliyordu). Seyahat boyu olmasına rağmen yaklaşık bir ay her gün kullandım. Tekrar alır mıyım sorusuna gelirsek, evet alabilirim. Özellikle tam boyunun şişesine bayılıyorum. Alırsam tam boyunu alırım. (Seyahat boy demesine rağmen çok küçük değil 30 ml., tam boyu 50 ml.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder