Yeni Bir Film #43# Lucy

09:00

Evvet efendim, herkesin meraktan çatladığı, Scarlet Johansson'ın başrolünde oynadığı Lucy'yi gittim bizzat sinemada izledim. (Kabul bende merak ediyordum, fragmanı çok iyiydi çünkü.) - Spoiler içerebilir.




Tahmin edersiniz ki kahramanımızın adı Lucy. Uzak doğuya eğitim görmeye gitmiş ama partilerde boy göstermekten geri kalmayan kızımız. Bir haftadır çıktığı Richard'ın zorlamasıyla bir paket teslim etmeye gider. Ne var ki gittiği adam Richard'a güvenmediği için Lucy'nin gitmesine izin vermez. Pakedin içinden çıkan yeni uyuşturucular Lucy'nin içine yerleştirilir. Bir takım terslikler sonucu paket Lucy'nin içinde patlar ve kanına karışır.


İnsan beyninin sadece %10'unu kullanıyor. Peki ya %100'ünü kullanabilseydi düşüncesinin ele alındığı filmde %100'e yavaş yavaş yaklaşılıyor. İlk önce kendisine bunu yapanlardan intikam almaya giden Lucy, ömrünün kısa süre sonra sona ereceğini farkedip (en az %20 beyinle fark eder tabii ki) bu konuda uzman profesör Norman'ı bulur ve yardım ister.


Film çok hızlı geçti. Hatta ilk bir saatin nasıl geçtiğini anlamadık bile bi baktık ara vermişiz. Sadece sonu bana biraz saçma geldi. Ama bu da senaristin kendi hipotezi olduğu için kötü diyemeyiz. Tüm sözlüklerde hiç de beklendiği gibi değil, çok kötü dense de biz filmi sevdik. Bol aksiyonlu, bol Scarlet Johansson'lu bir filmdi. Saçlarını pek sevdim ben şahsen, böyle olabileceğini bilsem, gidip kestireyim diyeceğim ama bende çok saçma bir şekilde kabarmaktan şekil alamıyor saç.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum