Kategoriler

15 Ekim 2014 Çarşamba

Bitenler #17#

11 Eylül- 9 Ekim arası bitirdiklerime göz atalım mı? ( Günleri yavaş yavaş öne alıp ay başına çekmek istiyorum.)




Toplu görüntü bu şekilde. Teker teker inceleyecek olursak;


Watsons Baby Bath: Amacından çok uzak bir şekilde genital temizliğinde kullandım. Yerine J&J aldım.

Gliss Ultimate Repair Saç Kremi: Kocaman şampuanın yarısındayım daha, ikincisini aldım, seti bozmak istemedim. Uçları düzeldi biraz, biraz.

Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik: Yazısı burada. Kısacası tekrar almayacağım bir ürün oldu kendisi.

Elidor Kuru Şampuan: Yazısı gelecek. Tekrar almayacağım.

Sebamed Intim Jel: Genelini kardeşim kullandı. Ben son iki seferde kullandım. Kardeşim memnundu ama.

Clinique Anti Blemish Tonik ve Krem: Krem daha da yağlandırarak bir ilke imza attı. Tonik iyi gibiydi bir daha alabilirim.

Protex Sabun ve Clinique Anti Blemish Sabun: Protex ilginç bir şekilde taşlaştı, yerine gene protex aldık. Clinique küçücük boyuyla uzun süre bitmedi. Tekrar alabilirim tam boyunu.


Blemish Mud Maske: Değişik bir kokusu vardı ama hoşuma gitti, tekrar alabilirim.

Dermokil Maske: Hoşuma gitti tekrar alabilirim.

Loreal Yağ Testerları: Evde şişesi var zaten, hafif nemli saçta çok güzel etki etti.

Farmasi CC Krem Tester: Çok hoşuma gitti. Tam boyunu alacağım elimdekiler azaldığında.

Clinique Moisture Surge Tester: Çook hoşuma gitti. Yağlandırmadı, yumuşacık yaptı. Tam boyunu almayı düşünüyorum.

Flormar Advice Testerlar: Dört farklı testerdan hiçbiri hoşuma gitmedi.

Avene 30 Spf Güneş Kremi: Kokusu bir garip geldi bana. Hoşuma gitmedi.


Rulo Peçeteler: Nedendir bilinmez, altı paket bitirmişiz. Bim'den alınanlar çok inceydi, Yumy'nin limonlusu ise ciltte sarı iz bıraktı. Sofia kalın yapısıyla aklımda.

Kipa Islak Mendiller: 1 TL'lik fiyatıyla, kalın yapısıyla favori ıslak mendilim.

Apaks ve Medisafe pamuklar. Apaks'tan memnunum ben, Medisafe'i Dia'dan almıştım o da güzeldi.

Watsons Narlı Islak Mendil: Güzel kokuyordu. Hepsi öyle zaten.

Gözlük Mendilleri. Rossmann'dan almıştım. Yeşil elma kokusuyla çok hoşuma gidiyor.

Ayrıca bu ay üç kitap bitirdim; Anna Karenina, Yüzyıllık Yalnızlık, Aynı Yıldızın Altında.

Önceki fiyatlandırmam pek işe yaramadığı için yeni fiyatlandırma yaptım; Tester 2,5 TL, tam boy 5 TL, Kitap 10 TL.

Geçen ay 55 liralık alışveriş yaptım. 255 TL'den 125 TL düşüyorum ve geriye 130 TL kalıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder