Yeni Bir Ürün #40# Benri Diş Macunu

09:00

Herkese Merhabalar :)

Bu hafta Gratis'te görünce almadan geçemediğim, Gratis'in kendi markası Benri Diş Macunu var.




Ekstra beyazlık vaat eden ürüne beni çeken kocaman boyu oldu. Tabii ki o ekstra beyazlık bende geçerli değil. Hiçbir beyazlatıcı üründe o etkiyi göremiyorum, ama denemekten de vazgeçmiyorum. Ürün beyaz, naneli bir kokusu var. Ben dişlerimi fırçaladıktan sonra bir kuruluk hissediyorum nedense, su içmem gerekiyor hemen ardından. Diş macunundan beklediğim ferahlığı sağlayamıyor bence.


Boyunu daha iyi görebilesiniz diye herkesin bildiği Nivea Lip Balm'lardan koydum yanına. Normal macunların en az iki katı bence. Fiyatı da 4 lira mıydı neydi. Ağzımda o ferahlığı sağlayamadığından bir daha alacağımı sanmıyorum. Gratis'te küçük seyahat boylarından gördüm. Denemek isterseniz onlarla deneyin derim. Bunu bütün yaz kullanmamıza rağmen yarısına gelemedik çünkü.

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. ben seviyorum bunu çok ekonomik ayrıca da.. alırım bu indirimden belki yine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ekonomik. ama ben anlasamadim maalesef. sanki saatlerdir su icmemisim gibi hissediyorum disimi fircaladiktan sonra.

      Sil