Kategoriler

18 Eylül 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #39# Real Techniques Stippling Brush

Herkese Merhabalar :) Bu hafta Kozmela'ya ilk geldiğinde koşa koşa aldığım ve uzun süre kullandığım Stippling Brush konuğumuz. Herkes yazıp, çizdi bir de benden dinleyin istedim. Şimdi Watsons, Gratis, Migros derken her yerde bulabiliyoruz.





Ürün böyle paketiyle geliyor. Düşündüğümden küçük geldi baştan söyliyeyim.


Kutunun arkası da bu şekilde. Nasıl kullanıldığı internet sitesinde gösteriliyormuş.


Uçları beyaz, aralıklı bir fırça. Bu doğal bir uygulama sağlıyor. Yoğun kapatıcılık istediğimde elim gitmiyor. Ama günlük, doğal makyaj istediğimde bu fırçayı kullanıyorum. Her fondöten ya da BB-CC kremle uygun değil. Yoğun kıvamlı Rival de Loop BB Krem'de istediğim etkiyi alamadım. Çünkü çok yoğun kıvamlı bir BB krem. Onu elle uygulayabiliyorum. Ama daha sıvı kıvamlı ürünlerde daha rahat uygulama imkanı buldum.


Haftada bir temizliyorum. Bu zaman kadar tüylerinde bir dökülme olmadı. Ertesi gün kullanırken çizgilenme olmasın diye kullanımdan sonra ıslak mendile kabasını alıyorum uyguladığım ürünün. Öbür türlü haftanın sonuna doğru üzerinde biriken üründen dolayı çizgilenme yapabiliyor. Ben de kullanımdan sonra ıslak mendille temizlemek gibi çok basit bir çözüm buldum.  Benim memnun kaldığım bir ürün oldu. Severek kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder