Yeni Bir Ürün #38# Rimmel London Stay Matte Pudra

09:00

Herkese merhabalar :) Bu hafta çook sevdiğim Rimmel London'a ait pudrayı bir de benden dinleyin istedim.


Yağlı bir cildim var, bu sebeple dışarı da da pudra takviyesi yapmam gerekebiliyor. Evde toz pudrayla hafif bir görüntü sağlayabiliyorum fakat dışarıda toz pudra ve fırçasını (ki büyük bir yelpaze fırça kullanıyorum ben: Bakınız) yanımda taşımak gereksiz geliyor. Yanıma olabildiğince az makyaj malzemesi almayı tercih ediyorum. Dolu dolu maskaralı, pudralı, allıklı makyaj çantam yok yani. Yanıma o günkü rujumu, göz kalemimi ve pudramı almam yetiyor.




Herkesin şikayet ettiği gibi paketi çok dandik. Hatta benim pudramın kapağı kırılmış bir köşesinden. Belki de benim kullandığım süngerle alakalı olarak çok çabuk dibini gördüm. Çok çok açık renkli bir cildim olduğundan normalde rengi tutturamıyorum. Ama bunda öyle bir sorun yaşamadım. Üstelik 005 numara kullanıyorum. Tabii ki transparan almam daha garanti oluyor. Bir sonrakini transparan alacağım. Evet tekrar alırım çünkü cildimdeki etkisini çok sevdim. Tek başına kullanıldığında bile pürüzsüzlük sağlıyor.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum