Kategoriler

8 Eylül 2014 Pazartesi

Yeni Bir Oje #21# Golden Rose 112

Herkese merhabalar :) Bu haftanın ojesi koyu bir kahverengi. Buna benzer bir renk daha var elimde, bir ya da iki ton fark var aralarında.



Her zaman yaptığım gibi ilk önce bazı uyguladım. Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum hatta geçti bile ama ilk şişedeyim hala, inanılmaz bereketli :)


Sonra da iki kat oje sürdüm. Çok incecik sürmediğim için iki katta tam kapatıcılık sağlıyor. Rimmel Lndon'ın büyük fırçalarından sonra tek dezavantajı ince fırçası Golden Rose Paris serisinin.


Üstüne top coat geçmedim. NYC'ye kıyamıyorum bitecek diye. Eğer vaktim varsa kendi kendilerine kurumaya bırakıyorum. Bir değişiklik yapıp kenarlarını kuruyunca değil, Rival de Loop'ın düzeltme kalemiyle temizledim. Bu oje sürüldükten bir saat sonra, kalemle temizlenmiş hali. Gayet memnun kaldım. Ben baya bulaştırarak sürüyorum, taşmasın diye pek uğraştığım yok açıkçası, kuruyunca temizleniyorlar sonuçta. Bu o bol kalıntıları rahatça temizleyen bir kalem oldu. Tabii %100 temizleyemedi ama %95 temizledi bence.


Mutlu haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder