Kategoriler

1 Eylül 2014 Pazartesi

Yeni Bir Oje #20# Golden Rose 125

Herkese merhabalar :) Evet geri döndüm, bu sefer kaybolmam umarım.  Yazılarımın sıralarını değiştirdim. Haftaya ojelerle renkli renkli başlayalım istedim :) Bu haftanın ojesi çok tatlı bir pembe :)





Bildiğiniz gibi çok fazla Golden Rose ojem var. Gerçi artık Rimmel London ojelerden de alıyorum. İçimdeki bu ölmeyen alışveriş aşkını ojelerle bastırmaya çalışıyorum.


Çok tatlı bir renk değil mi? Alta her zaman olduğu gibi Rimmel London Stronger bazı sürdüm.


Ojeyi de iki kat sürdüm. Ama bu sefer kurutucu kullanmadım. NYC'nin kurutucusu kalktığı için kullanmaya kıyamıyordum. Ama uhulaşma ihtimali olduğu geldi aklıma. Maalesef tırnaklarım böyle değil artık. Kırıldılar, üstten soyuldular. Bakıma aldım tabii ama ne zaman böyle uzun olurlar bir fikrim yok.

Mutlu haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder