Yeni Bir Film #39# Pitch Perfect

09:00

Herkese Merhabalar :)

Bu hafta 2012 yapımı Pitch Perfect ile buradayım . 2015 yılında devam filmi çıkacak :)

Müzikal dizi ve filmleri her zaman sevmişimdir. Özellikle konuşmanın ortasında birden şarkıya başlamayan müzikal yapımları. Pitch Perfect'te böyle bir yapım.







Babası tarafından zorla üniversiteye yollanan Beca babasıyla bir anlaşma yapar. Bu bir yıl boyunca gruplara katılıp arkadaş edinmeye çalışırsa bir yılın sonunda babası müzik kariyerini destekleyecek ve onu Los Angeles'a yollayacaktır.

Bu anlaşmayı yerine getirmek için Beca Barden Belle's adı verilen bir akapella grubuna katılır. Grubun başı bir yıl önceki fiyaskodan dolayı her şeyin mükemmel olmasını istemektedir, bunun içinde Belle'lerin yıllardır söylediği şarkılardan şaşmaz. Beca değişiklik yapılmasını önerse de başkan Aubrey bunu reddeder.



Belle'rin kampüsteki düşmanları Troublemakers ile ilişki kurmamaları gerekmektedir. Ne var ki aynı radyoda staj yaptığı tatlı çocuk Jesse, Beca'nın kalbini kazanmaya çalışmaktadır.Yarışmalar gün geçtikçe yaklaşırken herkesi hayatından uzaklaştıran Beca'nın bir karar vermesi gerekecektir.



Ben filme bayıldım. Jesse yüz olarak Chuck'ta da oynayan Zachary Levi'yı hatırlatıyor bana. Jesse karakterini Skylar Astin canlandırıyor. Kendisini en son Glee'de gördüm. Rakip okulun baş şarkıcısıydı. Beca rolünde ise Alacakaranlıktan şöyle böyle sima olarak hatırladığım Anna Kendrick var. Kendrick burada söylediği şarkıyla baya ünlü oldu. Uzakdoğulu arkadaşımız ilginç bir karakter gerçekten. Tek hoşuma gitmeyen kısın Şişman Amy karakteri çok bağırıyor. Aşırı yapmacık geliyor. Ama karakteri canlandıran Rebel Wilson, Super Fun Night adlı yapımda başrol oynadı rolü sayesinde.



Bitirmeden önce hatırlatma yapmak istedim. Akapella müzik enstrümanı kullanmadan yapılan müzik oluyor. Tek enstrümanınız bedeniniz. Galiba ben ilk Sertap Erener'in klibinde görmüştim.

Pitch Perfect ne demek derseniz; Pitch çıkılabilecek en yüksek ses oluyor burada. Pitch Perfect'de en yüksek sese mükemmel şekilde çıkmak.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum