Yeni Bir Film #38# The Wedding Planner

09:00

Herkese Merhabalar :) Bu haftaki film 2001 yapımı Darısı Başıma. Başrollerde Jennifer Lopez ve Matthew McConaughey.





Çocukluğunda bile mükemmel düğünü planlayan Maria, iş olarak en iyi bildiği şeyi seçmiştir. Düğün planlamak. Herkesin hayran hayran baktığı düğünleri düzenlemekle kalmaz, olabilecek her aksiliği bertaraf etmek için hazır bulunur. Ama aşk hayatında işi kadar başarılı değildir maalesef.

Bir gün caddeden karşıya geçerken topuğu rögara sıkışır. Üzerine doğru gelen çöp kutusundan kaçmak ya da yeni aldığı ayakkabısını kurtarmak arasında kalır. Tabii ki ayakkabıyı seçer ve Steve Edison adındaki yakışıklı onu son anda ezilmekten kurtarır.



Birlikte geçirdikleri harika bir akşamdan sonra gerçeklik onları yakalar. Maria yeni aldığı düğünün damadının Steve olduğu öğrenir ve kendini işine adamaya çalışır. Maria'nın yalnızlığına üzülen babası da kızına İtalyan bir damat bulur: Massimo.

Kendini uzak durmaya çalıştığı Steve ve aşkını ispatlamaya çalışan Massimo arasında bulan Maria bir karar vermek zorundadır.

Filmin romantik kısmı ağır bassa da pek komedi kısmı yoktu. Daha çok Jennifer Lopez'in canlandırdığı Maria karakteriyle birlikte üzüldüm. Evet bir parça da ağladım. Kendimle Maria'yı fazla bağdaştırdım sanırım. Benim romantik komedilerde en sevdiğim şey hayatlarının ileri kısmını göstermeleri. Evlendiler çocukları oldu tarzından bir sonsuza kadar mutlu yaşadılar istiyorum.  Genelde orada bitirmeyi seviyorlar tabii ki.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum