Yeni Bir Film #37# Walk of Shame

09:00

Herkese merhabalar. Bu filmi Mor Rimel'in şu yazısında görünce izlemek istedim. Pek belli olmasa da romantik komedilere bayılıyorum. James Marsden ve Elizabeth Banks ikilisi de beni hüsrana uğramadılar.




Meghan Miles için her şey yolunda gitmektedir. Nişanlanmıştır ve terfi niteliğinde yeni bir işe başvurmuştur. Fakat herşey tepetaklak olur nişanlısı Meghan'ı terkeder. Üstelik köpeği dahil her şeyi alarak. Bu mutsuzluğun üstüne bir de işi başkasına kaptırdığını duyunca bunalıma girer. Arkadaşları kafasını dağıtsın diye Meghan'ı gece kulübüne götürürler. Ancak fazla içen Meghan yolunu şaşırıp barın arka tarafında takılır. O geceki barmenleri Gordon Meghan'a yardım eder ve sarhoş olduğu için eve bırakmayı teklif eder.



Geceyi Gordon ile geçiren Meghan sabah uyandığında telefonunu bulamıyordur ama mesajlarını kontrol ettiğinde iş fırsatının hala devam ettiğini öğrenir. Tek yapması gereken her zaman yaptığı gibi haberleri sunmaktır. Fakat başına öyle şeyler gelir ki Meghan'ın tek isteği günün bitmesi olur.

Zavallıcığın başına gelmeyen kalmıyor gerçekten de. Güzel filmdi. Ben çok eğlendim. Gordon pek gözükmese gözüktüğü zaman doğru şeyleri yapması kalbimi kazandı.  Meghan ve kediler en eğlendiğim kısım oldu.. 2014 yapımı yeni bir film Hayatım En Kötü Gecesi.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum