Kategoriler

5 Eylül 2014 Cuma

Yeni Bir Film #36# Thor: The Dark World

Herkese merhabalar. Avengers serisinden Thor ile buradayız. Bir önceki film Iron Man 3 için buraya bakabilirsiniz.







Thor'ın ikinci filminde bildiğimiz kadro dışında yan oyuncularda var. Benim ilgimi daha çok yan oyuncular çekti. Malekith'i 9. doktorumuz Christopher Eccleston canlandırmış mesela. Bir sezon sonunda ayrılmak istediği için Chris'i pek sevemesemde burada harika bir çıkarmış. Zachary Levi, benim canım Chuck'ın filmde Fandral karakteriyle karşımıza çıkıyor. Sarı saçlarından dolayı tanıyamadım kendisini.



Arkadaşı Erik Selvig'in peşinden Londra'ya gelen Jane, fiziksel anomalilerin peşinden gitmeye devam etmektedir. Bulduğu son anomali onu başka bir dünya çeker ve Malekith'in binlerce yıl önce yaptığı Aether Jane'in vücuduna girer.

Dokuz Diyar'daki ayaklanmaları yok etmekle uğraşan Thor akşamları Heimdall'ın yanına giderek Jane'i sorar. Heimdall Jane'i göremeyince Thor onu bulmaya Dünya'ya gider ve Jane'de bir şeylerin ters gittiğini fark ederek onu Asgard'a götürür.



Malekith Aether'i almak için Asgard'a saldırır ve savaş başlar.

Çekimler her zamanki gibi harika. Bir de şu ingilizceyi parça pinçik ayırmasalar güzel olacak. Natalie Portman kesinlikle bir harika. Ama ben kesinlikle filmi Loki için izledim. Olduğu her sahne ayrı güzel :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder