Yeni Bir Dizi #46# Kaçak Gelinler

09:00

Herkese Merhabalar :) İzlediğim yaz dizileriyle devam ediyorum. Bu hafta Kaçak Gelinler var. Bakalım gelinler neden kaçıyor...




Kainat (Soldaki gelinimiz) hayatında bir kere kendisi için bir şey yapmak ister ve lisede aşık olduğu çocuğun peşinden İstanbul'a gitmeye karar verir. Zorla evlendirilmek üzere olduğu düğün salonundan ve damat adayı Kasap'tan kaçıp hava alanına gider ve İstanbul'a giden ilk uçaktan bilet almaya çalışır.

Şebnem (ortadaki gelin) ise hamile olduğunu söyleyerek nikah masasına oturttuğu sevgilisine tam nikah kıyılmadan önce hamile olmadığını söyler. Damat adayı kaçar, Şebnem'de peşinden gider. Damadın bindiği uçağa yetişmeye çalışmaktadır.

Almilla ise hayatı boyunca işaretlere inanmıştır. İşaretler ona Akif ile evleneceği söylese de Akif'i bulmaktan vazgeçip başka biriyle nişanlanır. bir gün gelinlik provasındayken nişanlısının telefonunu Akif arar. Bunun bir işaret olduğunu düşünen Almilla Akif'i bulmak için İstanbul'a gitmeye karar verir.


Üç gelin hava alanındayken çıkan karmaşa sonucu gözaltına alınırlar ve birbirleriyle kaynaşırlar. Beraber İstanbul'a giden üç kız hayatlarını yoluna koymaya çalışırlar.

Açıkçası konu için değil de eğlenmek için başladığım bir dizi oldu. Eğer Ulan İstanbul ile çakıştığını farketseydim hiç başlamazdım. Büyük ihtimalle bir süre sonra sıkılacağım bir dizi olacak kendisi. Yeni sezona geçebileceğini sanmıyorum. Almilla karakteri sinirimi bozuyor, Şebnem ise eğlendiriyor. Kainat en ayağı yere basan karakter olmuş. Söylemeden bitirmeyeyim Şebnem'in gelinliğine bayıldım.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum