Kategoriler

16 Eylül 2014 Salı

Yeni Bir Dizi #45# O Hayat Benim

Herkese Merhabalar :) Bu seriye ilk başladığımda sadece iki tane türk dizisi izlediğimi söylemiştim: Leyla ile Mecnun ve Harem. Harem'i o yazıdan hemen sonra bıraktım, Leyla ile Mecnun'da iptal edildi. Bu yılın başlarında yayın hayatına başlayan O Hayat Benim'i izlemeye  başladım. Konu değişik geldi açıkçası ve Yeşim Ceren Bozoklu'nun harika oyunculuğu da izlememde sebep oldu. Çok keyif alıyorum onu izlerken. Tabii bu yaz internetsiz ortamda olmanın getirdi can sıkıntısı tüm yazlık dizileri izlemem sebep oldu, bir süre yeni başladığım bu dizilerden bahsedeceğim, hangilerini izleyip hangilerini yarım bırakacağım hakkındaki tahminlerimin kaçı doğru çıkacak acaba.


Mehmet Emin Atahan, Hasret'e aşıktır. Hatta bu aşkın bir de meyvesi olur. Ama ailelerin araya girmesi sebebiyle Hasret memlekete götürülür ve Mehmet Emin'in kızından haberi olmaz. Hasret'in babası Yusuf Bey yeni doğan küçük Bahar'ı yanında çalışan İlyas'a verir. İlyas Bahara kendi çocuğu gibi bakacağına söz verir. İlyas ve karısı Nuran'ın Efsun adında Bahar'la aynı yaşta bir kızları daha vardır. İlyas ve Nuran Yusuf Bey'in Bahar için gönderdiği parayla yaşarlar. 


Yıllar geçer Bahar ve Efsun büyür. Yusuf bey hasta olduğunu öğrenince Mehmet Emir'e gidip bir kızı olduğunu söyler. Nuran ve İlyas'a da torunu Bahar'ı almaya geldiğini söyler. Nuran gelen paranın kesileceğini düşünerek buna karşı çıkar. Tartışırlarken Yusuf bey dengesini kaybeder, kafasını vurur ve hayatını kaybeder. Yusuf Bey'in ölmesinin kendi üstlerine kalacağını düşünen Nuran, İlyas'ı ikna eder ve Yusuf bey arka bahçeye gömülür. Torunun kim olduğunu bilmediklerini fark eden Nuran kendi kızının zenginlik içinde yaşayacağını fark eder. Mehmet Emir eve geldiğinde kendi kızı diye Efsun'la tanışır. Efsun fırsatın üzerine atlar ve Mehmet Emin'in evine taşınır ve ailesini de köşkün müştemilatına aldırır.


Mehmet Emin Efsun'un kardeşi diye Bahar'a da yardımcı olur. Eğitimine yardım eder ve şirkette bir iş verir. Bahar şirketin avukatı Ateş ile yakınlaşır. Efsun'da Ateş'ten hoşlanır. Yıllar yılı Bahar'ın elinden her şeyi almaya alışan Efsun, Ateş'te de aynı şeye meyletse de bu sefer işler değişiktir. Bahar Ateş'ten vazgeçmez, Ateş'te Bahar'dan. Efsun tüm gücünü onları ayırmaya  harcar. 


Dediğim gibi Yeşim Ceren Bozoklu'nun oyunculuğuna hayranım. Bu sezonu büyük bir zevkle izledim. Yeni sezon onayını da aldı dizi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder