Yeni Bir Dizi #44# Teen Wolf

09:00

Herkese merhabalar :) Bu haftanın dizisi bir MTV dizisi. Ben diziye yazın başladım. Daha doğrusu arkadaşımla beraber başladık. Dizinin başları epey eğlenceliydi, bayağı gülmüştük. Ama sezonlar ilerledikçe yapım daha kaliteli hale geldi. Şimdi yeni bölümleri merak içinde bekliyorum. O kadar heyecanlı hale geldi ki günde bir bölüm diye oturup üç bölüm diye kalkıyorum başından.




Scott McCall, sıradan bir lise öğrencisidir. En yakın arkadaşı Stiles ile birlikte liseyi sağ sağlım atlatmaya çalışıyorlardır. Bir gün kurt adam tarafından ısırılır ve kurtadama dönüşür. Okula yeni gelen Allison'a aşık olan Scott, bir yandan yeni becerilerini kontrol altında tutmaya çalışırken bir yandan da Allison'la olan ilişkisini ilerletmeye çalışıyor. Kurtadamlıktan gelen becerilerini kontrol etmesine başka bir kurtadam olan Derek yardım eder.


Allison'ın ailesi tüm bu işlerin karışmasına sebep oluyor. Tabii ki Scott'ın kontrol etmesinin imkansız olduğu koşullar işleri karıştırıyor. Ama Stiles her koşulda kendisine destek oluyor. Tahmin edersiniz ki Stiles favori karakterim. Zaten bazen cümleleri kuruşu bile The O.C.'deki Seth'e benziyor. Aynı umursamazlık, aynı alay ediş. Stiles olmasa çoktan bırakmıştım diziyi.



 Dizi şu an dördüncü sezonunda. Olaylar gitgide gelişiyor. MTV'den beklenilmeyecek bir sıçrama yaptı senaryosu. Doğaüstü dizileri sevennler bir göz atsın derim  :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum