Kategoriler

17 Eylül 2014 Çarşamba

Bitenler #16#

Herkese merhabalar :)

11 Ağustos - 10 Eylül arasında neler bitirmişim bakalım mı?



Bu toplu hali. Teker teker bakacak olursak;


Yves Rocher Jardins du Monde Florida Orange Shower Gel: Doğduğum ayda Yves Rocher'in hediyesiydi. Elimde bir tane daha var. Harika kokuyor. Bu küçücük boy için fiyatı fazla gelse de indirimde alabilirim.

Eczacıbaşı Hijyen Max Antibakteriyel Sıvı Sabun: Gratiste indirimle almıştım. Kokusu pek hoşuma gitmedi. Protex ile devam ediyorum.

Oriflame Passion Fruit& White Tea Eau de Cologne: Çarkıfelek ve beyaz çaylı bu kolonya güzel kokuyordu ama pek kolonya kullanmadığım için tekrar almam. (Lavantalısı traş kolonyası gibi kokuyor.)

Wella ProSeries Elektriklenme Karşıtı Saç Bakım Kremi: Şampuanı harika koksa da kremi biraz plastik kokuyordu. Şimdilik saçlarımı keratin ve nem bakımına aldığım için almam ama ilerde tekrar alabilirim. Kabarmasını büyük oranda engelledi saçımın. Aynı zamanda Project 10 Pan ürünümdü. 


Clinique Anti-blemish Solutions Cleansing Foam: Bunu set halinde kullandım fakat düzenli kullanmadığım için etkisini tam olarak bilemiyorum. Tekrar alıp denemek istiyorum. Köpüğü cildimi tahriş etmedi, kuruluk hissi bırakmadı. Sadece sivilcelere etkisini bilemiyorum. Aynı serinin hediye gelen sabunuyla devam ediyorum.

Activex 7 Etkili Antibakteriyel Sıvı Sabun: Bu küçük paketlerden iki tane bitirdim aslında. Online kipa siparişimin yanında hediye gelmişlerdi. Elleri yumuşacık yapıyordu, çok memnundum ta ki içeriğinde zehir olduğunu okudum. Gerçeklik payını bilemem fakat uzak durmak en iyisi diye düşündüm. Protex ile devam.

Rexona Ultra Dry- Cotton: Watsons alışverişimde kasada görünce alıvermiştim. Çantaya atmalık bu ürün yazın çok işime yaradı. Sabah duşunuzu yapıp çıksanız bile İzmir'in o bunaltıcı sıcağında tazelenmemi sağladı.

Diş Fırçaları: Üç ayda bir değiştiriyorum bildiğiniz gibi. Soldakini çantamda taşıyordum üniversite zamanında. Baktım sertleşmiş, atıp yerine yenisini aldım. Çantama geri girdiler. 

Rimmel London Scandal Eyes Show Off Mascara: Rimmel London'ı çok sevdiğimi biliyor musunuz? Bu maskara talihsiz bir şekilde dolu dolu gidiyor çöpe. Watsons'taki görevlinin "Biraz kuru bir yapısı var bakın göstereyim." şeklinde açması, benim elimdeki maskara yüzünden kullanmamam ve yazın hiç makyaj yapmamam yüzünden etkisini göremeden kurudu. Tekrar alıp denemek istiyorum.

Kirpik Kıvırıcı: Bunca zamandır boşuna uzun kirpikler istiyormuşum. Kirpik kıvırıcım iyi değilmiş. Lionesse'den yenisini aldım ve kirpiklerim tam istediğim gibi.

Hemabon&Dermabon Body Lotion: Kozmela alışverişimde gelen testerdı diye hatırlıyorum. Kokusu bir garipti. Bulsam da alacağımı sanmıyorum. Benim normal ellerimi bile kuruttu.

Rimmel London 14 Day Nail Hardening Treatment: Ağda haline gelmesine rağmen sonuna kadar kullandım. Yenisini aldım, ikinci haftayı yarıladım bile. Tabii ki bu kendinden geçmiş tırnaklarda iki hafta fayda etmedi bu sefer. Tek günlük dinlendirmede tırnağım soyundu yine :/ 


Rulo Peçete: Banyoda havludan vazgeçtik. Bu Bim'den aldığım paketin son rulosuydu.  Bir öncesinde Sofia kullanmıştım sanırım ondan sonra çok ince geldi. Bir daha almam o yüzden. 

Bausch+Lomb Contact Lens: İki ayda bir değiştiriyorum lensleri. Ama bu sefer açtığım hafta lensi yırtınca yenisini açmak zorunda kaldım. 

Watsons Wet Tissues: Yaseminlinin de narlının da kokuları çok güzel. Tekrar tekrar alıyorum.

Watsons Gel Hand Soap : Yeşil Çay ve Elma özlü bu sabunu sevdim. Tekrar alabilirim. 

Watsons Nose pore Strips: Sevgili Seçil  #fraisebrownieilehediyelesme etkinliğinde kitapların yanında kocaman bir hediye pakedi verdi. Bu da içinden çıkmıştı. Bendekine göre kokusu daha dayanılır. 

Fink&Sauber Gözlük Temizleme Mendili: Güzel temizliyor. Kocaman da bir paketi var. Bittiğinde tekrar alabilirim. 

Clean&Bright Oxygen Bubble Mask-Peach: Galiba ilk Alice'te görmüştüm. Çok eğlenceli bir maske. İki kil maskesi arasında yapıyorum. Ayrıntılı yazısı gelecek. 

Apaks Pamuk: Çok memnunum. Bittikçe alıyorum.

Kipa Islak Mendil: Bir liralık fiyatı, kalın dokusuyla benim için gayet uygun. Zaten dökülen farları temizlemekte falan kullanıyorum.

Gelelim hesaplamalara. Bu ay harcama yapmadım :) Evet bende şaşırdım :) Ama kitapta bitiremedim. Anna Karenina biraz ağır gidiyor :/ 

30 TLbirikiyor ve kendi kendime olan saçma borcum 200 TL'ye düşüyor. Biticek bir gün, artıya da geçeceğim ben.

Bitirmeden önce bir önceki bitenler yazıma kendi adını vermeye cesaret edememiş ama benim gece gece sinirimi bozmuş arkadaşa sesleniyorum. Hijyenik pedler kötü bir şey değil. Öyle olsaydı bu kadar reklamı yayınlanmazdı sanırsam. Keşke adını gizlemeyip, düzgün bir şekilde rahatsız ettiğini söyleseydin. Ben gene seni rahatsız ettiği için bundan sonraki bitenlere eklemiyorum. Bu bir doğa olayı, bu kadar gözünde büyütmeseydin keşke. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder