Project 10 Pan 3

10:00

Herkese merhabalar. Bugünden itibaren yeni bir Project 10 Pan'a başlıyorum. Neler seçtiğimi sizinle de paylaşmak istedim.




1) Oriflame Peel Off Maske: Daha önceki Project Pan'de de vardı. Bu sefer gerçekten kullanmayı ümit ediyorum.

2) Garnier 3'ü 1 Arada: Maske ve peeling olarak yanıma aldım.

3) Adidas Deodorant: Kokusunu pek sevvmedim, bitsin istiyorum.

4) Wella Pro Series Elektriklenme Karşıtı Saç Kremi: Şampuan bitti, bu da bitsin diye uğraşıyorum.

5) Watsons Baby Bath: Çok amaçlı temizleyicimin dibinde azıcık kalmış.

6) Loreal Elseve Nem Kolajen Nem Maskesi: Hiç açılmamış bir ürün. Ama sürekli kullanmam gerek. Saçımın uçları çok nemsiz.

7) Clinique Anti Blemish Seri: Seri olarak bir ürün bence çünkü tek başına kullanıldığında pek etkili olmuyorlar. Etkisini bir türlü anlayamadım ara verip durduğum için.

8) Flormar Yağlı Ciltler için Seri Sample'ı: Olur da Clinique biterse yedek olsun yanımda istedim.

9) Eeose Kaş ve Kirpik Serumu: Hazır sıfır makyaj'ı benimsemişken kirpiklerimi bakıma almak istedim.

10) Oriflame Tender Care: Bu yaz sıcağında bile dudaklarım soyuluyor. Dedim ya bakıma aldım kendimi, güzel bir bakıma ihtiyacım var çünkü.

Çoğunlukla sürekli kullanacağım ürünler seçtim bu sefer. En azından kullanmam gereken ürünler. Sürekli aksatıp durduğum rutini bu şekilde oturtabilirim diye düşünüyorum. Hiç renkli kozmetik yok çünkü yazlıkta makyajı bıraktım. Ağustos sonuna makyaj yok bana :)

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Umarım basarılı olursun canım. Her bir urununu kısa surede bitirmeni diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim hayatim bu sefer kullanabilecegim seyler sectim :)

      Sil
  2. Kolay gelsin :) inşallah hepsi kısa sürede biter. Ben henüz project pan yapmaya karar veremedim. Yoksa yapmak istiyorum bitmesi için bazı ürünlerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler hayatim :) Yeniler icin eskilerin bitmesi lazim :)

      Sil