Kategoriler

17 Temmuz 2014 Perşembe

Bitirdim => Project Pan 2

Merhabalar :) Biliyorum bu Project Pan'a fi tarihinde başlamıştım. Pek uyduğumda söylenemez. Bunu bitirip daha çok uyacağım 10 ürünlük Project Pan'lar yapmak istiyorum. Bu Pan'ın yazısı burada.




1) Oriflame Kolonya : Bitemedi gitti. Hiç kolonya alışkanlığım yok çünkü.

2) Oriflame Silk & Smooth Krem : Hiç elimin gitmediği bir ürün oldu. İşe yarıyor mu hiçbir fikrim yok.

3) Saga Krem: Hayır elim gitmedi :(

4) Watsons Burun Bandı: Bir kısmını kullandım, son iki üç tane kaldı.

5) Oriflame Soyulabilir maske: Biraz kullandım ama bitmedi.


6) Divine Roll On: İnanır mısınız BİTTİ :D

7) Pastel Fondöten: Bitmedi. Elim hiç gitmedi. Rengi bayağı koyu ve BB kremlerden fırsat gelmedi kendisine.

8) Oriflame Smarty Susie: BİTTİ. Tek parfüm kullanmanın faydaları.

9) Avon Transparan Fondöten: BİTTİ.

10) Diş İpi: Bitmedi maalesef.


11) Oriflame 2si 1 Arada Dudak ve Yanak Renklendirici: Kokusu değiştiği için attım diye hatırlıyorum..

12) Oriflame Dudak Balmı: BİTTİ.

13) Oriflame Renkli Parlatıcı: Bitmedi ama denedim. Çok çok az miktarı ile çok güzel dudaklar elde ediyorum. Oldukça da kalıcı oluyor.

14) Nivea Parlatıcı: Kullandım ama bitmedi.

15) Oriflame Göz Farı Kalemi: Kullandım bunu da ama bitmedi. Azaldı ama bayağı.

16) Kahverengi Göz Kalemi: Çok çok az kaldı. Ama bitemedi.


17-18-19-20) Testerlar: Biri dışında hepsi bitti. Zaten ilk bitenler bunlar oldu.

8 ayda bunları bitirmemişim. Daha pratik şeyler seçmeyi düşünüyorum bir dahakine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder