Bitenler #14#

10:00

Herkese merhabalar :) Geç olmadan yazmak istedim. Blogu açtığımdan beri ilk kez bu kadar az ürün bitirdim. 12 Haziran- 11 Temmuz arası bitirdiklerim:


Evet hepsi bu kadarcık.

Pedler her zamanki gibi.

Islak Mendiller: Bol bol tek kullanımlık ve bir tanede Fresh&Soft. Ağam mendiller harika kokuyorlar.

Colgate Şeker Asidi Dengeleyici Diş Macunu: Bunlardan evde bol bol var. Numune boyu. Tüm aile anca bitirmişiz bir numuneyi. Yazısı gelecek.

Aşk ve Gurur: Harika bir kitaptı. Bayıla bayıla iki günde bitirdim. Gündüzleri tv başında pinekleyen biri olarak iki gece daha doğru sanırsam. Yazısı gelecek tabii ki.

Buradan 15 geliyor. Bunalım anında yapılan alışveriş ile 30 TL harcadım. 170 TL oldu kendime borcum yani. Biliyorum artıp duruyor. Şimdi almayı kesersem bir beş ay götürür bu borç beni. Anca temizlerim. Eldekileri bitirmenin vakti geldi sanırsam.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum