Kategoriler

11 Temmuz 2014 Cuma

Bitenler #13#

Herkese kocaman bir merhaba :) Bir ay öncenin bitenleri ile buradayım. 12 Mayıs - 11 Haziranda bitirdiklerim : 




Bunlar toplu görünüş. Bakalım neler bitirmişim.


1) Elidor Kepeğe Karşı Etkili Şampuan: Saçımın kepeklendiği bir dönemde ilk el yıkayayım diye aldığım bir şampuandı. Pek memnun kalmadım. Saçımı ağırlaştırdı. Erkenden yağlandırdı. Zaten sinirsel, stres kaynaklı kepek sorunum da geçti. İnsanın kaşı kepeklenir mi yahu?

2) Palmolive Body Butter Çilek Rüyası: Bitirmek için debelendim. Body Butter'lar pek beklediğim gibi değildi. Sadece Vanilyalısına bayıldım. Bunu tekrar almam ama elimdekiler bitince kesinlikle vanilyalısının en büyük boyunu alacağım. O ne güzel kokudur öyle.

3) Loreal Elseve Extraordinary Oil: Bunu benden çok kardeşim kullandı. Ve biter bitmez indirimi beklemeden gidip yenisini aldı. Onun saçlarında harikalar yaratıyor, ışıl ışıl yumuşacık saçları oluyor ama ben beceremedim kullanmayı sanırsam.

4) B&L Bio True: Deneyelim diye başka bir solüsyon aldık bu defalık ama Bio True'dan gayet memnunum. Sadece iki kişi lens kullanınca evde biraz su gibi içiyoruz ve daha ucuza yöneldim bu sefer.



5) Benri Aseton: Pompası için almıştım, başta çok memnun değildim ama sonraları fikrim değişti. Gayet güzel indirimde tekrar alabilirim. Çok büyük bir fark yok açıkçası benim için. Koyu renkli olanlar için olanı da denemek istiyorum.

6) Uni Eye Discs: Bu kayısılı olandı. Burada aloe vera'lı olanı anlatmıştım. Yazısı gelecek internete kavuştuğumda yazısı gelecek. Tekrar alacağım bir ürün değil.

7) Signal White Now: Her zamanki gibi aradığımı bulamadım. Köpüğünün mavi olması da temizlikte pek kolaylık sağlamıyordu. Ama Gold'unu merak ettim onu alıp denemek istiyorum.

8) Urban Care Collogen&Keratin Maske: Beklediğimi bulamadım. Daha yoğun kıvamlı bekliyordum. Bir daha almam demek istiyorum ama denemek için bir şans daha verebilirim kendisine.



9) Renkli Kozmetikler: Bir tanesi dışında hepsi kardeşimin göz koyduğu ama kullanmadıkları. Soldan ikinciyi ben bitirdim. Flormar'ın bir tarafı renkli öbür tarafı siyah maskarasının siyah kısmını bitirdim. Güzel maskaraydı. Tekrar bulabilsem alırım.


10) Islak mendiller: Bir Watsons pakedi bol miktarda da tekli ıslak mendil bitirdim. Watsons'ı tekrar alırım.

11) Gözlük Mendili: Dışarı çıkmadığım günlerde gözlük kullanıyorum. İlk başta nemli olsalarda biraz sallayıp gözlüklerimi temizleyince çook güzel oluyor. Bitirnce Gratis'inkini deneyeceğim.

12) Urban Care Tester: Maske testerıydı.  Gratiste vermişlerdi. Pek hoşuma gitmedi benim. Ama kardeşim çok sevdiği için büyük boyunu almış.

13) Clinique Jel: Bu testerın bir de 15 ml'lik boyu var bende. Sürünce geriyor o yüzden sivilce üzerine lokal olarak uyguluyorum. Memnun kaldım.

14) Synergen Maske: Sivilce maskesi. Mis gibi nivea kokulu bir maske. Severek kullanıyorum.


15) Rulo Peçeteler: Havluyu bıraktık biz kardeşimle. Haliyle bol bol rulo kullanıyoruz. Sofia güzeldi, sonra Bim aldım hoşuma gitmedi. 

16) Pedler: İki dönem üst üste gelince böyle oldu biraz. İlaca başladığım için dengesi değişti. Hoş pek yoktu ya. Gratis'te 5 liraya görünce Orkid Infinity aldım denemek için ama ben pek memnun kalmadım. Kardeşimde öyle. o zaten Orkid'den çok Kotex'çi. Normal Orkid candır. 

Bu ayda böyleydi. 
 Mefisto Klübü, Peri Ölüsü, Sineklerin Tanrısı okudum bu ay. 
Geçen ay için giren çıkan yazmamışım. 145 TL'lik harcama hakkı kazanmışım. 50 TL'ye fırça almıştım, 150 TL kozmetik alışverişi , 98'de geçen aydan kalanlar. 155 Lira borcu var kendime şu an. Fırçalar ve güneş kremi çok yüklü yahu.

2 yorum:

  1. Ne çok şey bitmiş öyle. Gelsin ciciler <3

    YanıtlaSil
  2. Ahhh kuzu keskeee, hicbir sey alasim yok bu aralar stoktan gideyim diyorum yaz sonuna kadar :)

    YanıtlaSil