Yeni Bir Ürün #36# Essence Beauty Beats Shimmer Powder

18:50

Herkese merhabalar :) Bu haftanın ürünü Essence'in Justin Bieber koleksiyonundaki aydınlatıcı pudra.




Bu benim ilk aydınlatıcım olduğu için bir kıyaslama yapamıyorum. Bakalım bu aydınlatıcı hoşuma gitmiş mi?


Pembe alt tonlu gözükse de benim beyaz tenimde sırıtmadı. İçinde sim varmış gibi gözükmüştü başta ama kullandığımda sim gibi değil hafif ışıltılar vererek güzel bir şekilde aydınlatıyor.


Sol tarafta parmağımla bir kere geçilmiş hali, sağda ise dağıtılmış hali var. Işıltılar gayet hoş duruyor. Biraz pigment sorunu var ama bence bir sorun değil üstünden geçerek istediğimiz şekilde ayarlayabiliyoruz yoğunluğunu. Biraz da tozutma sorunu var ama 10 liraya aldığım için çok üstünde durmadım açıkçası. Ben Elmacık kemiklerime (allık üstüne) ve burnuma uyguluyorum. Gayet memnunum şu anda.


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Gayet güzel bir ürün bence de. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş bir ürün.Bir ara baya arayıp bulamamıştım hatırlıyorum sonra kavuştum:)

    YanıtlaSil