Kategoriler

2 Haziran 2014 Pazartesi

Yeni Bir Kitap #42# Kötünün Ölüsü

Herkese merhabalar. Çok uzun bir sürenin ardından tekrar buradayım. Yapmam gereken çok şey var ve bunları planlamak bile tüm enerjimi alıyor, hiç birisini yapamıyorum sonuç olarak. İçinde bulunduğum kötü ruh halinden belki çıkarır beni diyerek tekrar yazmaya başladım.

Bugünün kitabı Güneyli Vampir Serisi'nin sekizinci kitabı olan Kötünün Ölüsü. Yedinci kitap için buraya bakabilirsiniz. Daha karanlık bir kitabın içine giriyoruz. Bu kapaktan da belli oluyor. İlk yedi kitap beyaz zeminliyken bu kitapta siyah zemin kullanılmış.





Korkunç Katrina Kasırgası'ndan ve vampir zirvesindeki patlamadan sonra Sookie Stakehouse güvende ama şaşkındı. Her şeyin normale dönmesi için can atıyordu. Erkek arkadaşı Quinn de kayıplara karışmıştı. Ayrıca Louisiana'daki vampirlerin ve doğaüstü yaratıkların hoşuna gitsin veya gitmesin, dengeler değişiyordu. Sookie bitmek bilmeyen savaşlarda tehlikeyle, ölümle ve bir kez daha, sevdiği birinin ihanetiyle karşılaşacaktı. Bu amansız kavgalar bittiğinde ve akan kanlar artık kuruduğunda ise Sookie'nin hayatı sonsuza kadar değişecekti...



Sookie'nin aile bağları değişiyor. Sonunda başına iyi şeyler de geliyor. Dizide Sookie'yi ne kadar sevmesemde kitapta seviyorum. Ve iyi bir sonu olsun istiyorum. Ve tabii Eric. Kitaptaki karakterle aynı etkiyi yaratabilen dizi yönetmeni sayesinde diziyi izliyorum. Eric olmasaydı üçüncü sezonda bırakırdım sanırım. Kitapta her zaman olduğu gibi Bill ve Eric yarışı var. Ama onun dışında daha büyük bir tehlike var. Ve Sookie bunun içine resmen çekiliyor. Kitapta en çok hoşuma giden şey sonraki kitabın ilk bölümünü de vermeleri. Bu sayede sonraki kitabın konusunu çözebiliyorsunuz. Bu kitabın ilk bölümü düğünle başladı ve vampirlerin bile çekindiği biriyle bitti. Bu kişinin kim olduğu ağzı açık bıraktırıyor tabii.

Her zaman olduğu gibi bir çırpıda okudum bitti. Hatta kitap fuarı zamanı dokuzuncu kitabı bile aldım. Aynı heyecanla devam edecek mi bakalım. Yazın gelmesiyle daha çok kitap okurum gibi geliyor ama önce KPSS denilen laneti geçmeliyim. Yani 5 Temmuz'a kadar arada yok olursam sınavdan başımı kaşıyamıyorum demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder