Bitenler #12#

10:30




Herkese merhabalar :) Çook geç kalınmış bir bitenler yazısıyla buradayım. 11 Nisan- 10 Mayıs arasında neler bitirmişim bir bakalım :)


Çok hazla şeyin bitmediği bir ay oldu bana göre. Teker teker bakacak olursak;


Watsons Şeftalili Duş Jeli: Ahh bitmek bilmedi resmen. Pompalı duş jellerini daha çok seviyorum.

Pantene Saç Kremi: Kardeşim bayıldı. Benim de hoşuma gitti ama saçımın bakıma ihtiyacı olduğu için başka ürünler deniyorum.

Watsons Gargara:  Mor renkli bu gargaranın bir etkisini göremedim. O yüzden bir daha almam.

Bioderma Sebium Misel Su: Bizim çok hoşumuza gitti. Şimdi hassas ciltler için olanı kullanıyoruz ama bu benim daha çok hoşuma gitti. Belirgin bir farklılık yok aralarında. Yazısı burada.


Garnier Olia 1.0 Siyah: Kardeşimin saçlarını siyaha boyadık. Zaten koyu kahveydi. Ama Olia pek hoşumuza gitmedi. Çünkü tam kapatıcılık sağlamadı. Loreal'e döndük dip boya için.

Oriflame Miss O Edt: Yazısını yazamadan bitti parfümüm. Güzel bir parfümdü ama daha güzellerini bulduğum için tekrar almam.

Oriflame London Roll-On: Tabii ki London için aldım. Aynı zamanda indirimdeydi 3 liraya mı ne geldi. İşini yapıyordu hafif bir kokusu vardı. Bulursam tekrar alabilirim.

Oriflame BB Krem: Cildime tam oturan bu BB krem elimin en çok gittiği oldu. Şimdi bittiği için renk sorunu yaşadığım diğerlerine döndüm. Ama mutlaka tekrar alacağım. Yazısı burada.


Protex sabun: Kocaman boyuyla bayılıyoruz. Bittikçe alıyoruz. Ayrı bir tane aldım fırçalarımı temizlemek için.

Oriflame Check&Lip: Bu iki taraflı, çantaya atmalık ürünü kokusu değiştiği için attım.

Lip Balm: Lip Balmlarını dibini kazıdığım doğrudur. Kazıyıp kavanoza koyuyorum, baş ucumda duruyor.

Far: Bu ay bunu kullandım sürekli, eski olduğu için atıyorum artık. Lisede almıştım.

B&L Lens: Süreleri dolduğu için yenilerini açtım. Ben daha çok J&J seviyorum lenste.

Clinique Testerlar: Biri krem öbürü tonikti. İkisi de sivilce karşıtıydı. Tabii sivilcede uzun zamanlı kullanım gerektiği için bir yorum yapamıyorum. Ama alerji yapmadılar.


Bu far fırçalarını bitsin diye kullanıp atıyorum ama daha bir dolu var.

Pastel fondöten fırçası: Bu fırçalardansa RT Expert Face Brush ya da RT Stipping Brush kullanıyorum. Bu çizgi çizgi bırakıyordu fondöteni.

Apaks Pamuk: Vazgeçilmezim. Hem kalın hem ucuz bittikçe alıyorum.

Kotex Günlük Ped: Pek marka aramasamda günlük pedde daha çok Kotex'e gidiyor elim.


Rulo peçeteler: Bildiğiniz gibi havlu yerine peçete kullanıyoruz artık. Sofia bitince Bim'den aldım ama pişman oldum. Çok ince olduğu için çok gidiyor. Sofia alırım bir dahasında.

Kipa Islak Mendil: Stok eritmeye devam. Masamı, elimi ya da fırçamı temizliyorum bununla.

Fresh & Soft Islak Havlu ve Tek kullanımlık Havlular: Çantamda taşıyorum her zaman. Hangisi ucuz gelirse onu alıyorum.

Watsons Burun Pedi: Arada kullanıyorum. Siyah değil de şeffaf noktalarım olduğunu farkettiğimden daha sıcak bakıyorum.

Clinique ve Alix Avien Testerlar: Clinique CC krem'in rengi hiç bir şekilde olması. Light- Medium rengi geldi bana. Alix Avien'de koyu geldi. Kavanozda duruyolar kontör yaparken kullanıyorum. Clinique Jel çok hoşuma gitti. Biraz büyük boyu var elimde onu kullanıyorum şimdi.

Bu aylık bu kadar. Gelecek ayın bitenleri önümüdeki hafta :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum