Kategoriler

8 Mayıs 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #35# Oriflame BB Krem

Herkese merhabalar :) Bu haftanın ürünü bitirmek üzere olduğum, bayıldım BB kremim Oriflame BB krem.




30 ml'lik bir tüpte geliyor ürünümüz. Ufak gözüküyor ama ben baya uzun bir süre kullandım. Çabucak bitmiyor yani. Elimin en sık gittiği ürün oldu aldığımdan beri.


Beyaz tenime hemen her ürünün koyu gelmesi nedeniyle çok zorluk çekiyorum. Genelde en açık ton bile koyu kalıyor. Ama Oriflame'in ürünleri ile bunu yaşamıyorum. Kullandığım fondöteni de BB kremi de cildime tam oturuyor. Sivilcelerimi kapamakta da başarılı. Kapatıcı kullanmadan kapatabiliyorum sivilceleri.




Kolum yüzümden daha beyaz olunca burada ton farkı varmış gibi duruyor ama yüzüm ile boynum arasında ton farkı olmuyor. Bu yüzden eğer geç kalmışsam makyaj çantama bunu atıyorum, iş yerinde makyajımı yaparken bir de renkle uğraşmıyorum.


İsteyenler için içerik şu şekilde. Benim çok beğendiğim ve bittikçe alacağım bir ürün oldu. 30 SPF güneş koruması da yaz aylarında vazgeçmeyeceğimi gösteriyor. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder