Kategoriler

1 Mayıs 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #34# Bioderma Sebium H2O Misel Su

Herkese mutlu günler :) Bugünkü konuğumuz bir küçük bir de orta boyunu bitirdiğimiz Bioderma'nın Sebium H2O Misel Suyu.



Sebium H2O karma ve yağlı ciltler için üretilmiş. Bizim de yağlı bir cildimiz olduğu için (kardeşim ve benim) bu ürünle başlamak istedik. 

* Göz makyajını tek başına temizlemekte ben yeterli bulmuyorum. Maskaramı çıkarmada yetersiz kalıyor. Kardeşim pek maskara kullanmadığı için onun bir sorunu yok. Çift fazlı göz makyajı temizleme ürünlerinin arkasındam mutlaka Bioderma ile geçiyorum. Gözümü yakmadı. Yağlı hissin giderilmesinde gayet etkili. Ve bazen çift fazlıların temizleyemediği kalıntıları temizliyor.

*Cilt temizliğinde ise silip atıyor. Ben iki pamuk ile tüm yüzümü temizleyebiliyorum. Tabii bütün günün makyajı pek olmuyor, ama temizliyor ve sivilce sorunu da yapmadı.

*Biz iki kişi kullanmamıza rağmen iki ay rahat yetti bu orta boyu. 

*Fiyatı indirimsiz pahalı ama indirimlerle muadillerinden bir farkı olmuyor fiyat olarak.


Tek sıkıntı, internetten aldındığında puanların olduğu kısımların kesilmiş olması. Eczaneden alarak puan toplanabilir ama aradaki fark eczaneden almaya iter mi bilemiyorum. 10 puan toplayınca 2 puanlık bir ürün alınabiliyormuş. 2 puanlık ürün 500 ml'lik Sensibio mesela. Tabii %70 indirimle alındığında puan o kadar da önemli olmuyor.

Cildimle anlaşması ve yüz yıkama jeli gibi diğer ürünlerinin olması Sebium'u sevmemi sağladı. Elimdekiler bittiğinde tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder