Kategoriler

4 Mayıs 2014 Pazar

Yeni Bir Film #34# Captain America

Herkese mutlu pazarlar :) Bu haftanın filmi Kaptan Amerika. Televizyonu değiştirdiğimizde içinden çıkan filmlerden biriydi, ailece izledik. Bana göre tüm bu Avengers serisinde en basit filmdi. Ama tabii ki izledim ve devam filmi için haftasonunu bekliyorum. Avengers'ın bir önceki filmi Thor burada.




Film 2011 yılında çıktı. Steve Rogers'ın Kaptan Amerika'ya dönüşmesini anlatan bir film kendisi. Tabii sadece dönüşmekle kalmıyor bir de düşmanlarla savaşıyor. Günümüze kadar kendisine ne olduğunu da anlatıyor tabii ki.

Filmin inandırıcılığını tamamen kaybettiği nokta şurası bana göre;

Şu adamın;


Buna dönüşmesi. Bu kadar bariz bir değişiklik gözüme batıyor. İlk halinde kafası büyük geliyor falan. Bir garip geldi. Boyunun uzaması da cabası.


Filmin afişinde yazdığı gibi "Şimdiye kadarki en iyi süper kahraman filmi!" falan değil. Eğer Avengers serisinin devamı olmasaydı ikinci filmini izlemezdim  bile. Eğer seriyi takip etmiyorsanız boşu boşuna izlemeyin derim ben.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder