Kategoriler

2 Mayıs 2014 Cuma

Alışveriş #25#

Herkese mutlu cumalar :) Bakalım son iki haftada neler almışım :)





Annemle babamın doğum günü hediyelerinden bir kısmı. Biraz açık çek verdiler ben de kendime bunları seçtim. Anti Blemish set ve Anti Blemish Solution dışındakiler hediyeydi. Alttaki sevimli seti kullanmaya başladım bile :)


Sevgili kardeşimin doğum günü hediyesi :) Agora'da denemiş ve çok beğenmiştim ama oda parfüm dolu olduğu için almamıştım. Aklımda kalmıştı ama. Kuzum gidip bulmuş benim için.


Kitap fuarı olur da gitmez miyim :) Tabii bu yıl pek hoşuma gitmedi, ben 23 Nisan'da gittim bunun da sebebi var tabii. Herkes ordaydı, genelde bakınmaya gelmişlerdi kitap almaya değil. Tabii birde fiyatlar var. Ben internetten fiyatlara bakıp gitmiştim fiyatlar internette çok daha ucuz olunca pek bir şey almadım. Alsancak'tan fuara yürürken sokakta satılan kitaplarda Tess Gerritsen'ın son kitabı Sona Kalan'ı gördüm. Kitap orijinal olunca bir de 10 lira olnunca aldım. Fuardan 10 liraya Profesör'ü aldım sadece. Geri kalalını aynı akşam okuoku'dan sipariş ettim. Şehrin Sahte Azizleri sayesinde kargo parası ödemedim.

Maaş erken yatınca küçük bir kutlama yaptım :) Küçük diyorum çünkü Rimmel Bronzer 3 lira, I love Scrub 3 lira ve NYC lip balm 6 liraydı. Rimmel ve I Love sepetlerde vardı. Son kullanma tarihlerini kontrol ettim baya bir süreleri var.


Migros'ta sarı etiketli ürünlerde %50 indirim vardı. Pantene'i denemek için aldım. 8x4 ise elimdeki deodorant bitmek üzere olduğundan alındı.Kotex sürekli ihtiyaç zaten. RT fırçaları göremedim bu sefer gelmiyor mu Migros'lara artık?



Vee son alışverişim. Kozmela RT fırçalarda %50 indirim yapınca Blush Brush ile Expert Face Brush'ı aldım. Siparişim bir günde geldi. Ama Kozmela hiç tester koymamış bu sefer. Sadece fırça diye mi acaba?

Bu iki haftada çok şeyim oldu ama doğum günü dolayısıyla az bir para ödedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder