Kategoriler

24 Nisan 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #33# Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik

Herkese merhabalar :) Bu hafta henüz kullanmayı bitirmediğim ve yeni cicilerim nedeniyle rafa kaldırdığım toniğim var.




Neutrogena bu tonikle beraber siyah noktaları temizleyeceğini vaat ediyor. Bende pek siyah nokta yok. Yani nokta var ama siyah değiller yoksa burnum gözenek dolu. Gözenekleri küçültmeye en ufak bir yardımı olmadığını söyleyebilirim. Siyah noktam pek olmadığı için onların üzerindeki etkisini de söyleyemiyorum. Neden aldım onu bile tam bilmiyorum.


Şeffaf ambalajı sayesinde ne kadar kaldığını görebiliyoruz. İçerisinde alkol var ve bu cildi kurutuyor ilk başta ama saatler geçtikçe cildim daha ağır bir şekilde yağlanıyor. Bu yönünü sevmedim. Birde keskin bir kokusu var ama alkollü olduğu için bu normal bence. Ama ne zaman sürsem gözlerimi yaktı alkolden sanırsam.  Sivilcelerimde bir yanma yaptı ama onları kurutması gibi bir olay olmadı.


Merak edenler için içeriği de bu şekilde. Benim pek memnun kalmadığım bir ürün oldu. Tekrar almayacağım bir ürün kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder