Yeni Bir Ürün #31# Oriflame Muse EdT

10:30

Herkese merhabalar :) Bu haftaki ürünümüz Oriflame'dan Muse Parfüm. Bakalım sevmiş miyim, sevmemiş miyim.

Öncelikle bu seyahat boyu. Yani seyahat boyu diyor ama 30 ml ben bir ay kadar kullandım. İlk önce notalarına bakalım.





"Muhteşem kokulu çiçekler ile dolu bir yerde uzanıp güneşin ılık ışınları ile hayallere dalacaksınız. İşte Muse EdT'nin rahatlatıcı dünyası... Çiğ ile kaplanmış menekşe yapraklarının hassas notaları ve beyaz miskin yumuşak kokusu tüm bedeninizi okşasın."


Benim yorumlarıma gelirsek inanılmaz kokuyor. Baharda açan çiçekler kadar hoş, fresh bir kokusu var. Ben sıktıktan bir süre sonra kokusu cildimde kalmıyor, yani ben öyle sanıyorum kokuyu almıyorum çünkü. Bu doğru parfümün özelliğiydi diye hatırlıyorum, ciltle bütünleşmesi. Öğrencilerin hepsi adını sordu kullandığım süre boyunca :) Kardeşime almıştım bunu ama o hiç beğenmemişti o yüzden bana vermişti. O bile harika kokuyor dedi duyunca. Tenle ilgili bir durum kesinlikle almalısınız diyemem özellikle parfümde herkesin zevki farklı ve tende duruşu farklı kokunun. Ama çiçeksi kokulardan hoşlanıyorsanız bir şans verebilirsiniz. Benim kesinlikle tekrar alacağım parfümlerden oldu :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum