Kategoriler

3 Nisan 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #30# Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli

Herkese Merhaba :) Bu haftanın ürünü Diadermine'den yüz yıkama jeli. Zamanında Limango'dan 10 liraya almıştım sanırım. Bakalım memnun kalmış mıyım?




Bu ürünü yağlı cildimde denge kırarım ümidiyle almıştım. Ama pek memnun kalmadım. Öncelikle benim bu sivilcelerimin neye göre çıktığı hakkında en ufak fikrim yok. Annem tatlıyı çok yiyorsun diyor ama kestiğim dönemde de artarak devam ediyor. Adet sivilcesi desem değil. Bir rutin oluşturup tam bu sefer oldu sanırım dediğimde kocaman bir sivilce çıkıyor. Anlayamadım yani. Dermatoloğa gittiğimde ergenlik sivilcesi dedi. 23 yaşımda ne ergenliğiyse artık. Şu sıralar sadece çene çevremde çıkıyor. Tek kullanımlık peçetelerle dağılmasını engellemeye çalışıyorum. Peeling yapmıyorum, yapsam bile en son sivilceli kısma yapıp sonra yıkıyorum. Çaresiz kaldım sivilcelerime :/


Ürüne gelirsek eğer bir kere köpürmüyor bu jel. Ben köpüren jellerden hoşlanıyorum. Daha temizliyormuş gibi geliyor. Köpürmemesi daha sağlıklı diyorlar ama köpüren jeller favorim.

Çok koyu bir kıvamı var. Jelden çok jöle gibi. Dağıtmakta zorlanıyorum. Kokusu için bir şey diyemeyeceğim. Aklımda kalan bir kokusu olmamış, iyi ya da kötü. Yeşil çay gibi diye hatırlıyorum ama emin değilim.

Daha önce bahsettiğim Göz makyaj temizleyicisi de istediğim etkiyi vermedi. İkisini ard arda kullanınca negatif bir izlenim oluştu bende Diadermine'e karşı. İki kez düşüneceğim bundan sonra alırken.

Mutlu günler diliyorum hepinize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder