Yeni Bir Film #32# The Incredible Hulk

22:10

Herkese merhabalar :) Siz bu yazıyı okurken ben açıköğretim vizemde olacağım :P Bir an önce son sınıfa geçip mezun olmak istiyorum artık. Şurada Hulk ile ilgili bir yazı yazmıştım ama bu ikisi Marvel'in farklı yapımları bu Hulk Avenger'ın içinde. Tam olarak Hulk'a dönüşme sürecini de göstermiyor direk kaçış süreciyle başlıyor film.




Filme Edward Norton oynuyor. Bu bile iki film arasındaki kıyaslamayı sona erdiriyor bana göre. Kardeşim çok seviyor Edward Norton'u ben onun kadar sevmesemde oyunculuğuna hayranım.


Dr. Bruce Banner gama ışınları ile ilgili bir deney yaparken deney ters gider ve yüksek miktarda gama ışınına maruz kalır. Normalde ölmesi gerekirken nasıl olursa hayatta kalır ama bir şeyler değişmiştir. Artık sinirlerini kontrol etmesi gerekir çünkü sinirlendiğinde kocaman yeşil bir canavara dönüşmektedir.


Kendini bu canavardan kurtarmak için araştırmalar yapan Dr. Banner bir yandan da peşindeki askerleri atlatmaya çalışmaktadır.

Film ilkine göre güzeldi. Geri dönüşler sağ olsun olay örgüsü gayet anlaşılıyor filmin sonunda. Filmin sonunda her Avengers üyesinin filminde olduğu gibi birleşme parçaları var. Tim Roth' Lie to Me'de izlemiştim davranışları hep aynı mı merak içindeyim şimdi. Keşke Avengers'ta da Edward Norton oynasaydı.


Gelecek hafta Thor ile buradayım :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum