Kategoriler

6 Nisan 2014 Pazar

Yeni Bir Film #30# Iron Man

Herkese mutlu pazarlar :) Bu haftadan itibaren Avengers serisinin filmleriyle buradayım. Ben sırayla gitmeyi tercih ettim filmleri izlerken. Takıntı benimkisi. Filmlerin sonları dışında ortak pek bir yön yok Avengers'a kadar. Sonlarında ise grup yavaş yavaş birleşiyor.




Tony Stark'ın babasından devraldığı şirket silah  ve füze üretimi yapmaktadır. Amerikan hükümetine silah satarak zengin olmuştur. Bir gün yeni geliştirdikleri füzenin kontrolünü yaparken saldırıya uğrarlar. Bu saldırı anında kalbine şarapnel parçaları saplandığı için hayatı tehlikededir. Üstüne üstlük saldırıyı yapanlar Tony'nin kendileri için silah üretmesini isterler. Kendini kurtarmak için bir zırh yapan Tony kaçıranların elinden kurtulur. Ve kendini koruyacak bir zırh üretmek için her şeyi geri plana atar.


Filmi izlememdeki en büyük etken tabii ki Robert Downey Jr.'dı. Diğer filmlerini bilmiyorum ama Sherlock Holmes ve Iron Man filmleriyle sevdiğim bir oyuncu olmayı başardı. İki filmde de burnu havada birini çok güzel oynuyor. Ama aynı zamanda kendisini görmeye gelen çocuklar için Iron Man kostümü giyip fotoğraf çekilebiliyor. Kısacası karakter kadar oyuncu da ilgimi çekti :)


Filme gelirsek; teknolojiyi böyle kullandıklarını görünce keşke günlük hayatta da kullanabilsek diyorum. Gerçi ben daha televizyon ile tableti senkronize edemedim ama. Tam savaş filmi olmayan, ama içinde dövüş olan filmleri seviyorum. Seriyi sevdim diyebilirim. Eğlenceli, sürükleyici bir film Iron Man'de. Hatta seride en sevdiğim filmler (Loki dışında :) Macera, aksiyon filmi arıyorsanız kesinlikle bakmanız gereken bir film :)



Mutlu pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder