Kategoriler

15 Nisan 2014 Salı

Yeni Bir Dizi #37# Hart Of Dixie

Herkese merhabalar :) Bir gün vitamini aksattım diye mi yoksa bahar yorgunluğu mu, bunalım mı bilemiyorum ama bir halsizlik var üstümde bugün. Üstüne vize için yanlış konuya çalıştığımı fark ettim moral de çöktü. Diziye gelelim mi?




Dizimiz Dr. Zoe Hart'ın New York'taki mükemmel hayatının parçalanmasıyla başlıyor. Çok istediği kalp cerrahlığı stajını hastalarıyla arası iyi olmadığı için kaçırıyor, sevgilisi terk ediyor, babası telefonlarına çıkmıyor. Her şey ters giderken Bluebell Alabama'dan gelen mektuplar hayatını değiştiriyor. Bluebell'de yaşayan bir doktor staj için kendisini çağırınca, hocası da bir yıl değişik bir şeyler yapmalısın deyince biniyor uçağa, otobüse gidiyor Bluebell'e. Otobüsün bıraktığı ıssız yerde yürürken de kasabanın avukatı George Tucker ile karşılaşıyor. Bluebell'e varınca yanına gittiği doktorun öldüğünü ve hissesini Zoe'ye bıraktığını öğreniyor. Hayranı olduğu basketbolcunun kasabanın başkanı olduğunu öğreniyor ve başkanın misafir evlerinden birinde kalıyor. Gölün karşısındaki sinir bozucu Wade Kinsella ile birlikte.


Sağdaki George ve soldaki Wade. Tabii ki olay aşk üçgenine dönüşüyor. Nişanlısı olduğunu öğrendiği George'tan uzak durmaya çalışıyor fakat George'ta New York'ta okuduğu için çok fazla ortak noktaları var. Ve kasabadaki herkesle flört eden Wade'in de dikkatini çekiyor. Tabii Wade'de onun.


Ben açıkcası diziye Rachel Bilson var diye başlamıştım. Ama kısa zamanda çok hoşuma gitti. Komedi-drama olarak geçen dizi gerçekten de öyle. Wade ile Zoe'nin diyalogları, Zoe'nin kendi kültürüne tamamen ters bir kasabada hayata alışmaya çalışması eğlenceli bir dille ele alınmış. Biz arkadaşımla her hafta izleyip bölümü tartışıyorduk ama maalesef üçüncü sezonda araya bir sürü şey girdiği için izleyemedim aylardır. Ben kesinlikle Wade'ciyim bu arada.


Dizi şu anda üçüncü sezonda ama dördüncü sezon için kesin bir şey yok. Rachel Bilson The O.C'deki sempatikliğiyle burada. Zaten yapımcıları aynı iki dizinin ve Bilson çok yakın yapımcıyla diye biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder