Bitenler #11#

10:00

Herkese merhabalar :) Bugün benim doğum günüm :) Tabii bütün günüm açıköğretim ve işle mahvolacak ama gece benim :)

Bitirdiklerime gelirsek eğer;




Yorumlara geçersek;


Yüksek Topuklarla Nasıl Yürüycem: Her şey hakkında kısa kısa bilgi veren bir başucu kitabı. Yorumu gelecek.
Labirent- Ölümcül Kaçış: Hayal kırıklığına uğrasığım bir kitap oldu. Öğrencim verdi okuyayım diye. Yorumu gelecek. 
Kötünün Ölüsü: Serinin sekizinci kitabı sanırsam. Her zamanki gibi bir çırpıda bitti. Yorumu gelecek.
Cehennem: Burada yok çünkü okusun diye babama verdim ama sürükleyici bir kitaptı. Sonu bir garipti ama. Yazısı gelecek.

Dört rulo banyo havlusu bitirmişiz. Artık havlu kullanmıyoruz, tek kullanımlıklar çok daha hijyenik. Bunlar banyoda el havlusu, yüz havlusu olarak kullanıldı. Şu an Sofia kullanıyoruz kalın yaprakları, parfümlü, memnunuz. 


Apaks Disk Pamuk: Kenarları dikişli severek kullanıyoruz. Bittikçe alıyorum.
Lilibe Disk Pamuk: Hayal kırıklığına uğradım aslında. Dikişsiz ve çok inceydi. Bir daha almam.
Kipa Islak Mendil: Yedekli kendisi. Gerçi gerek yokmuş, kipa sürekli indirim yapıyor.
Selpak Mendil: İlk dışarı çıktığımda gözüm sulanıyor. Kardeşim de güneşe bakınca hapşuruyor. Bir garibiz abla kardeş. Bu da gözümü silerken, arada hastayken bitti. Losyonlusunu deniyecektim ama kış bitti.
Migros Islak Mendil: Kadınlar günü indiriminde bir şey denedim ve ellerim yağ oldu, ben de bunu aldım temizlemek için. Ama ilginç bir şekilde vanilyalı hoşuma giden bir kokusu vardı. Tekrar alabilirim.


Orkid Gece:  Başkasıyla yapamıyorum.
Islak Mendil: Tek kullanımlıklar acil durumda yanımda.
Gözlük Mendili: Fazla ıslak ama ben silkip suyunu alıyorum kullanmadan önce.
İpana Diş Macunu: Yazısı geliyor yarın. Beğenmedim ama.
Rival de Loop Zeytinyağlı maske: Yumuşaklık kattı ama o kadar. Bir daha almam.
John Frida Hacim Verici Şampuan ve Saç Kremi Testerı: Hacim kattı saçlarıma ama çok kuruttu. Hatta sonraki yıkamada bile toparlayamadı saçım kendini. Tam boyunu almam.
Watsons Burun Maskesi: Bu bantlar benim siyah noktalarımı almıyor deyip deyip duruyordum, meğersem siyah noktam yokmuş. Güzel temizliyor ama değişik çeşitlerini alabilirim.


Oriflame Volare Vücut Pudrası: Ben birazcık kuru şampuan gibi kullandım. Sorunlu bir şofbenimiz vardı bu yıl, pek ısıtması suyu. Süreyi bir gün uzatmak için kullandım. Güzeldi ama kuru şampuan aldım. Tekrar almam.
Taft Kaşmir Dokunuşu Saç Köpüğü: Gayet güzeldi. Kırmızı olandan daha iyiydi. Ama mavi gördüm bir onu denemek istiyorum. Arada alacağım bir ürün kendisi. Yazısı gelecek.
Diadermine Yüz Yıkama Jeli: Yazısı burada. Bir daha almam.
Diadermine Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi: Yazısı burada. Bir daha almam. 


B&L Lens: Teker teker oldu düzeltemedim ama oldu bitti işte. Bu bitince Acuve'e döneceğim.
Rimmel Scandaleyes Maskara: Yazısı burada. Tekrar almam. 
Rival de Loop Kapatıcı: Yazısını yazamadan bitti. Ama tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi.
Rapsodi mavi ve pembe farlar: Her ay birini ata ata kurtuluyorum kullanmadıklarımdan.
Oriflame Muse EdT:  Yazısı burada. Çok sevdim bir daha alırım. 

Gelelim benim yaptığım günden beri borçtan kurtulmadığım duruma. 

Kitaplarda kitap başına 5 liraydı. Dört kitap bitirdiğim için 20 TL oluyor yani. Geçen ayla beraber 65 TL hakkım oluyor. Tabii kitap alışverişimle 25'e düştü.

Kozmetiğe gelirsek küçük ürün ve tester için 1 TL, tam boy ürün için 2,5 TL demiştik. Ve ben geçen ay harcama limitimi 101 TL aşmıştım. Bu ay 33 TL hak kazandım harcamaya. Yani 68'e düştü. Bu ayın harcamasıyla 98 TL'ye çıktı. 

Oyyy yy kendime borç taktım nolcak benim halim. 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum