Bitenler #10#

11:00

Ahh ahh neredeyse bir ay önce bitirdiğim ürünleri fotoğrafladım ama anca fırsat buldum. Neyse bakalım 11 Şubat - 10 Mart arasında neler bitirmişim :)



Bu genel görüntüsü. Teker teker bakarsak;


Bioderma Sebium H2O Misel Su: 100 ml'lik küçük boy kullandık. Kardeşim çok sevdi, hatta sadece onu kullanıyor.

Watsons Kulak Pamuğu: Normal bir kulak pamuğu, yerine İpek aldık.

B&L bio True Lens Solüsyonu: Yenisini açtık :)

Uni EyeDisc: Yazısı burada. Elimdekiler bittiğinde tekrar almayacağım bir ürün maalesef. 



İki paket rulo peçete bitirmişiz. Daha hijyenik oluyor. Bim'den aldığım bitti şimdi Sofia kullanıyoruz. Daha kalın ve kokulu.

Molped hoşuma gitmedi. Orkid'çiyim ben sanırım.

Sanitabant Renkli Bant: Kardeşim klasik dışında bir şey isteyince almıştım. İki sakar bitirdik.

Palette Saç Kremi: Boyadan çıkan saç kremim. Yumuşacık yapıyor ve mis gibi kokuyor.

Fink & Sauber Gözlük Temizleyici Mendiller: Elma kokulu bu mendiller biraz iz bırakıyor ama ben nemi için bekledikten sonra kullanıyorum bu sayede iz bırakmıyor.

Watsons Islak Mendil ve Tek kullanımlık Islak Mendil: Watsons'ınki güzeldi, tekrar alabilirim.


Apaks Pamuk Disk: Beğendik biz kardeşimle, dikişli ve kalındı. Tekrar alırız.

Kipa My Beauty Pamuk Disk: Bunu da beğendik, gene dikişliydi.  Bulursam alabilirim tekrar.

Orkid Günlük Ped: Kotex'e geçtim şimdi, bunun yapışkanı pek yok.

Acuve Lens: Gözümdeki lensleri değiştirdim ama bunun dışında Bu altılı paket tamamen bitti. Şimdi B&L PureVision HD kullanıyorum ama Acuve'dan sonra yapısı çok sert geldi. Bu kardeşimle fikir ayrılığı yaşadığımız bir konu. Ben Acuve'u sevdim, o PureVision'u. B&L bittiğinde Acuve'a dönerim tekrar.



Rocs Diş Macunu: Yazısı burada. Pek Hoşumuza gitmedi. Bunun siyah kaplısını görmüştüm belki ondan alabilirim ileride..

Far Paleti: Bittiğinden değil, çok eski diye atıyorum. Bir de kullanmadığım renklerin paletlerini almışım hep. Açık pembe, yavruağzı gibi olanını çok kullandım geçen al, dibini gördüm zaten. Beyazı da öyle kullandım. Bu ay başka iki far kullanıyorum. Zamanı geldiğinde onlar da atılacak. 

Windscape Parfüm: Güzel bir kokusu var ama ne bana ne de kardeşimin zevkine uymadı. Tekrar alınacak kadar uymadı yani. O daha klasik kokuları seviyor ben de daha çiçeksi kokuları. 


AirWick Oda kokusu: Mis gibi kavun kokuyor, ama odama kadar çıkan yemek kokularını bastıramadı. odam büyük bunun da etkisi var. Bir de spreyinin alacağım bunun, acil durumlar için.


Bu tokalardan biri dayanamadı koptu. Gür saçın problemi işte, bunlardan 10'lu paket halinde alıyoruz kardeşimle çok kullanışlı.

İki kalem bitirdim Soldali mavi yaldızlı yerine yenisini aldım bile. Sağdaki çok güzel bir şarap rengi kesinlikle yenisini alacağım.

Son olarak telefon kabımı değiştirdim.Beyaz bir kaptı bu üzeri kirlenince kazımış, soyulan bir ojemi kullanmıştım boyamak için. Kırıldı artık o yüzden değiştirdim. Yerine beyaz aldım yine. 


Son olarak bu 28 günlük süreçte okuduğum kitaplar. Soldan sağa bitirme sırasıyla. Günahkar'ın yazısı burada, geri kalanların yazısı geliyor. Gabriel'in Cehennemi, benim cehennemim oldu, almasaydım keşke. Sinir oldum kıza. İkiz Bedenler her zamanki gibi harika bir kitap. Seri olarak çok hoşuma gidiyor zaten. Siliniş de keza öyle. Serinin altıncı kitabını merak ediyorum ama elimdekiler bitsin istiyorum önce. Gece Nöbeti tek kitap ama diğerleri gibi harika. Çok değişik bir konusu var.

Bir de harcama limiti vardı tabii. Tabii benim borcum çıkıyor her ay ama olsun, başladık bir kere. Kitaplar için 5 liraydı. Kozmetik içinse tam ürünler için 2,5 tester ve küçük boylar için 1 liraydı. Geçen aydan 73,5 borcum vardı kendime kozmetikte. Fazladan harcamıştım yani. Bu ay 42,5 TL'lik harcamaya hak kazandım. Yani kendime borcum 31 TL'ye indi. Bir de yaptığım alışverişi eklersek 101 TL'ye çıktı. Kadınlar günü alışverişi mahvetti beni. 

Kitaba gelirsek 20 liram vardı geçen aydan bu ay beş kitap bitirdiğim için 45 liraya çıktı bu hakkım. Kitap fuarı yaklaşıyor orada sıfırlanacak sanırsam :)

Herkese mutlu günler :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum