Alışveriş #24#

10:30

Herkese mutlu cumalar :) Epey bir parça biriktiğine göre paylaşabilirim aldıklarımı sanırım :)




Bu bir ihtiyaç alışverişiydi. Bir de Watsons'ın kadınlar gününde verdiği çeki yemek istemedik. Protex banyoya Otal kardeşe, Peeling anneye. Cımbız, garbara ve kuru şampuan ise bana.


Sırf Olivia Wilde var diye parfüm alınır mı? Alınır. Avon'dan Amour. Tabii Olivia Wilde Today, Tomorrow, Always serisinin yüzü olmuş ama ben almadım onları.


Ders çıkışı kendimi Rossmann'a attım. RT fırçalar gelmiş mi bakmak için. Evet gelmiş ama Gratis'te her çeşiti vardı neredeyse, buradaysa iki tane vardı. Bende tester alarak bütçemi korumak istedim. Vanilyalı duş jeli ile deodorant aldım. Essence far 3,5 liraydı alıverdim. Lilibe makyaj temizleme mendillerini makyajın kabası için kullanmayı planlıyorum. Biodermayı içiyorum çünkü öbür türlü. Alouette ise ıslak peçete. Tuvalet için kendisi. Denemek için aldım. 11 küsür tuttu toplam. Bomba sonraki alışverişte.


Nisan'da doğmanın güzelliğini kutlamak için Yves Rocher'e gittim. Pure System krem aldım, tonik ve duş jeli bedavaya geldi.

Flormar'dan da transparan pudra aldım yanında far hediyesiyle ama resmi bulamadım şimdi.

Artık INSTAGRAM'dayım.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ne guzel bir suru alisveris yapmissin. Guzel gunlerde kullan hepsiniii:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekur ederim hayatim :) Deniyorum hepsini yavas yavas :)

      Sil