Kategoriler

4 Nisan 2014 Cuma

Alışveriş #23#

Herkese mutlu cumalar :) Size tatil yaklaşıyor benim için haftanın en yoğun iki günü. Sınava az kaldı dayanıyoruz.




Son ebay siparişim geldi :) İçi de kocaman :D



Arkadaşımla mart aynın kitabı olarak "Milena'ya Mektuplar" seçtik. Tabii okuyamadığımız için nisan kitabı da oldu kendisi. Gösteri Peygamberi'ni kardeşim istedi.  Kötünün Ölüsü yazın okuduğum serinin devam kitabı. Bu arada True Blood yazın son sezonuyla ekrana geliyor. Sineklerin Tanrısı ise Stephen King kitabında gördüğümden beri aklımda. Son olarak Van Gogh'un yıldızlı geceler kitap ayracı'nı görmüşüm almaz mıyım.Bir kısmını babam ödeyeceği için 23 lira verdim  ben sadece.


İlk kullanımım olması sebebiyle göz makyajı temizleyici hediye ediyordu Yves Rocher. Süresi geçmesin diye alışveriş yaptık bizde :) BB Krem arkadaşıma alındı. Ben yüz yıkama jelini aldım. 20 lira verdim.


Diş macunumuz bitiyordu be sefer tercihimi bundan Signal'den yana kullandım.


Loreal'den tester geldi :) İki taneydi biri kardeşime gitti. Genelde testerların rengi bana uymuyor ama kontür için kullanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder