Kategoriler

21 Mart 2014 Cuma

Yeni Bir Ürün #29# Diadermine Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici

Herkese merhabalar. Çok kötü bir cuma gününden sonra tek istediğim yatıp uyumak ama boşlamak istemedim buraları. İnternetim hala yok. Artık modem bile görünmüyor. Telefonun interneti var neyse ki.

Bugünkü konuğum Diadermine'in göz makyaj temizleyicisi. Gratis'te belli tutar üzerine verilen indirimlerle almıştım. Ben pek memnun kalmadım. Bunda kardeşimin fikirleri yok maalesef çünkü yağlı yapıyı sevmediği için kullanmamayı tercih etti. 



Ürünün görünüşü böyle. Ben kapağı açtıktan sonra boşluğu parmağımla kapatıp öyle çalkalıyorum. Bu sayede tam karışmışken pamuğa dökebiliyorum. Hemen ayrışmıyor muhtemelen benim kapağı açmam bir şey değiştirmiyor ama kendimi garantiye almayı tercih ettim bunda.


Çalkalayınca böyle görülüyor. Ben tek başıma kullandım bir ay boyunca dibinde azıcık kaldı bir haftalık falan. Gelelim görüşlere. Çift fazlı bir makyaj temizleyicisinden beklentim mi yüksek bilmiyorum ama pek memnun kalmadım ben. Her zamanki gibi pamuğu gözümde 10 saniye kadar tuttuktan sonra temizliyorum ve tam çıkarmıyormuş gibi geliyor. Bir haftadan sonra yağlı hissi geçirmek için (beni rahatsız etmedi zaten yüzümü yıkadığım için) biodermayla üzerinden geçtim ve çok çok azda olsa kalıntı gördüm. Bana göre çift fazlılar söküp atmalı kiri. Acaba çift fazlıları gözümde mi büyüttüm bilemedim şimdi. Ama Uni'ye göre daha az uğraştırdı. 


İçeriği de bu şekilde. Tekrar alır mıyım derseniz şu anda almam diyorum. Diğer çift fazlıları denedikten sonra fikrim değişebilir ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder