Kategoriler

2 Mart 2014 Pazar

Yeni Bir Film #29# Hulk

Herkese merhabalar :) Biz arkadaşımla film kültürümüzün yerlerde süründüğünü fark ettiğimizde dedik ki bari popüler olanlarla başlayalım işe. Sürekli kahramanlarından birinin filminin çıkmasıyla Avengers dikkatimizi çekti. Ama takıntı bu işte ilk önce karakterlerin kendi filmlerini izleyelim dedik. Sıra Hulk'a geldiğinde iki tane Hulk olduğunu fark ettik. Ben inat edip ikisini de izledim. Bu Eric Bana'lı ilk yapım. Avengers ile alakası yok.




IMDB'den 5,8 almış. Zaten benim yarısında uykum geldi, geri kalanını yarın izlerim deyip kapattım. Müzikleri bana Spartacus'ü hatırlattı.  Kötü karakter bir garip, sevemedim bir türlü filmi.

Baba Banner gizli askeriyede genetik deneyler yapmaktadır. Ama hayvanlar üzerinde istediği sonucu alamaz, insanlar üzerinde de deney yapılmasına izin verilmeyince deneyleri kendi üzerinde yapmaya başlar. Karısının hamile kalmasıyla bu deneyler başka bir boyuta taşınır. Artık çocuğunu da izlemekte, ondaki değişimi de gözlemektedir. İnsan deneylerini öğrenen askeriye Banner'ı kovar. Baba ve Anne Banner ölünce Bruce evlatlık verilir. Ne tesadüf ki genetik alanını seçer.


Gelelim benim bulduğum saçmalıklara. Bu Bruce nasıl bir iç çamaşırı giyiyor acaba, tüm kıyafetleri yırtılırken bu üzerine tam olabiliyor. Tamam çıplak dolaşsın demiyorum ama başka saçma geldi bu bana. Betty'nin babasını saymazsak bu nasıl bir kötü karakterdir acaba, baba daha büyük etkiledi Bruce'u. Baba da baba ama yazık dedim Bruce'a. Babası gelmiş içindeki canavara oğlum diyor.

Ortalama bir filmdi kendisi. İzlemesiniz de olur bence. Edward Norton'lı Hulk 7,6 almış onu izleyin bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder