Yeni Bir Dizi #34# Seinfield

10:43

Herkese merhabalar. Benim internetim gene yok :/ Zaten çoğu zaman bir sorun oluyor.Bu hafta da blogu aksatmak istemediğim için geçte olsa yazıyorum yazıyı. Dizimize gelirsek;



Dizinin en ilgi çeken tarafı "Hiçbir şey hakkında bir dizi." diye lanse edilmesi olmuştu. Belli bir konu olmadan akıllarına ne gelirse işledikleri bir dizi. Zaten karakterler o kadar sıra dışı ki ekstra bir konuya da pek ihtiyaçları kalmıyor. Alışveriş merkezindeki otoparklarla 20 dakikayı geçirebiliyorlar. Üstelik benim de başıma gelmişti diye düşündürerek

Ana karakterimiz Jerry Seinfeld. Gerçek adını kullanıyor Jerry dizide de. Hatta gerçek mesleğini. Stand up yapan, arada Conan ya da Jay Leno'ya çıkacak kadar ünlü. Tek odalı bir evi var ve genelde olaylar evinde gelişiyor. Yoksa sürekli çat kapı eve gelen Kramer'ı nasıl görecektik.
Üstteki fotoğrafta en sağda olan Kramer en sıra dışı karakter. Delilik ile dahilik arasındaki ince çizgide yürüyor bana göre. Değişik fikirleri olan bir mucit kendisi. Markete gitmeye üşendiği için sürekli Jerry'den bir şeyler alan, kapıyı çalmadan eve dalan Kramer beni en çok güldüren karakter.


George Costanza Jerry'nin en yakın arkadaşı. Kocaman gözlükleri ve kel kafasıyla işi bitmiş diye düşündürse de gerçek hiç öyle değil. Üç kuruşun hesabını yapan garip kişilikli biri. Karakter olarak pek hoşuma gitmiyor açıkçası.



Elaine ise Jerry'nin eski kız arkadaşı. Bir süre çıkmışlar, bakmışlar yürümüyor ayrılmışlar. Ama arkadaşlıkları güçlü olunca öyle devam etmeye karar vermişler. Aşkı bulmaya çalışan ve sürekli birileriyle çıkan Elaine, çıkmadıkları zamanlardaki Jerry'yi arıyor bana göre. 

Ben daha dizinin başkarındayım. Bu nedenle karakterler hakkında yanlış izlenim edinmiş olabilirim. En güçlü komedi dizilerinden biri olan Seinfeld 90'larda geçse de ve kıyafetler sizi sürekli güldürse de izlenmesi gereken dizilerden bir tanesi. Her durum hakkında olabilecek en kötü sonuçları burada görebiliyorsunuz. 

Dizi sonrasında Seinfeld laneti ortaya çıktı. Merak etmeyin izleyenlerle ilgili değil. Oyuncular Seinfeld'ten sonra bir türlü iyi bir yapımda rol alamadılar. En sonunda Elaine'i oynayan Julia Louis- Dreyfus   New Advantures of Old Christine ile devam sezonu olan bir dizi yapabildi. 

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Konuk oyuncu olarak da bir sürü geldi geçti :)
    Ben de 7. sezondayım, Kramer'ın hastasıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kramer olmasa izlemezdim sanirim :)

      Sil