Kategoriler

11 Mart 2014 Salı

Alışveriş #22#

Normal postlardan çok alışveriş postu yayınlıyormuşum gibi geliyor bazen. Ama kadınlar günü indirimi vardı ve ben kendimi tutamadım biraz.




Diğer bir ebay siparişim elime ulaştı. Harika parmak stickerlar. Şimdi sorun bunları kullanmaya nasıl dayanacağım :)


Bloglardan birinde Winter Cocoon'un güzel koktuğunu duymuştum. İndirimde görünce aldım. 5 liraya geldi bana. Tardis mavisi olduğunu umut ettiğim ama saks mavisi çıkan oje. Açıkçası saks mavisi için 10 lira fazla ama almasaydım aklımı kurcalayıp duracaktı acaba Tardis mavisimiydi diye. Bu arada buldum Tardis mavisi ojemi sadece gidip almak kaldı *_*


Kardeşle yapılan Gratis ziyaretinden. Genelde aklımda olsa da almayı unuttuğum ya da bulamadığım Eklips makyaj süngeri ile baykuşlu el kremi.


Ve son olarak Kadınlar Günü ganimetlerim. Diğerleri daha önceden alınmıştı. İlk olarak Migros'a gittik arkadaşımla. Bir alana bir bedava olunca toplarım orayı diye düşündüm ama aynı üründen diye görünmeyen bir ibare olunca aldıklarımı bıraktım geri. Sadece arkadaşımla Neutrogena'nın göz makyaj temizleyicisini aldık. Kozmetik dışı deneme yaparken elimiz yağlandı ben de bir tane ıslak mendil açtım oradan alıp. Son olarak Gliss'in sıvı saç spreyi, 7 liraya görünce alıverdim. Oradan Watsons'a geçtik. İkidir bakıyorum ama Wake Me Up'ın en açık rengi yok. Aslında en koyu rengi duruyordu sadece. Kardeşim başka Watsons'a baktı orada da yokmuş. İlk gittiğimde elim boş çıktım çünkü Rimmel standına odaklıydım tamamen Maybelline'i gözüm görmemiş bile. İkinci gidişimde BB krem'iyle bronze Color Tattoo'larından aldım bir tane. Herkesin bahsettiği Garnier temizleme suyu da girdi sepetime. Tepeye koymuşlar ve şok fiyat 16,90 yazıyordu. Sormasak haberimiz olmayacak. %50 indirim yazsalarmış keşke. Ben almasaymışım kardeşim sürpriz olsun diye bana alacakmış zaten :)

Böyleydi işte. Her ay hak ettiğimden daha fazla ürün alıyorum kendime borçlanıyorum resmen :P

2 yorum:

  1. :) Güle güle kullan hepsini... Şu kadınlar gününde bir ben alışverişsiz kaldım sanırım, sağlık olsun :) Post-it'lere bayıldım, cidden onları kullanmaya kıyamaz insan. Bir sakıncası yoksa satıcının ismini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sakincasi olacak hayatim satici austinstore2002 . Ben de sevgililer gunundeki indirimleri kacirmistim. Sonraki indirimlere artik :)

      Sil