Yeni Bir Ürün #28# R.O.C.S. Diş Macunu

12:00

Herkese merhabalar :) Bugünün konuğu bitirmek üzere olduğumuz diş macunu.

Bu diş macununu alırken beyazlatıcı etkisi için almıştık. Diğer macunlardan biraz daha pahalı olması umudumu arttırmıştı açıkçası. Şu anda bitmek üzere içinde bir günlük anca vardır. Kardeşimin de fikirlerini aldım yorumlarken.




Kardeşim çok köpürmediğinden şikayetçiydi. Ben uzun zamandır ıslatmadan kullanmadığım için fark etmemiştim ama diğer macunlardan daha az köpürdüğü doğru. Bu beni pek rahatsız etmedi açıkçası.

Beni rahatsız eden dişimi fırçaladıktan sonra ağzımda temizlik hissi bırakmamasıydı. Fırçalama işleminden sonra sanki hiç fırçalamamışım gibi kötü bir tat bıraktı benim ağzımda. Diş fırçalamanın verdiği o ferahlık hissini yaşayamadım maalesef bu macunda.

Beklentimi yüksek tuttuğum için hayal kırıklığı yaratan bir ürün oldu kısacası. Beyazlatma vaatlerine kanmamam gerektiğini biliyorum ama ister istemez çekiyor insanı. Unutmadan, bu ürünün dışındaki kapta beyazdı. Siyahlı kabı olan başka ürün, belki ilerde onu da denerim. Herkese mutlu perşembeler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum