Kategoriler

13 Şubat 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #26# Uni Eye Disc Yeşil Çaylı

Herkese merhabalar :) Bu haftaki ürünümüzün yorumunda kardeşimin de katkısı var. Göz makyaj temizleyicisi olduğu için ikimiz de kullandık ve onun da fikirlerini aldım.




Ürünün dışı ile başlamak istiyorum. Uni kaplarını değiştirdi ama bildiğim kadarıyla ürünün kendisinde bir değişim yok. Çevirmeli bir kapta geldiği için dökülme riski de yok. Mis gibi kokuyor rahatsız edici bir kokusu yok.


 Bu tip ürünlerde üstteki ürünlerin kuruduğunu, tüm ıslaklığın altlara gittiğini okumuştum. Bu yüzden kullanmaya başladığım andan itibaren ters çevirerek muhafaza ettim.


Bir pedin inceliği bu şekilde. Ben bir pedi tek gözüm için kullanıyorum. Gözümün üstünde biraz tutup sonra temizliyorum. Tek çekişte makyajı silip götürmüyor. Aslında maskaramın tamamını temizlese bile gözümün altında kalıyor. Kardeşim de pek beğenmemiş, maskarayı silmek için ovalamak gerekiyor diyor. Ben beklettiğimden öğle bir sorunla karşılaşmadım. Arkadaşı da beğenmemiş. Sadece far çıkarmada sorun yok ama işin içine maskara girdiğinde tam temizlik için uğraştırıyor biraz. Gözümde tahrişe neden olmadı bu arada. Lensle kullandığımda da sorun yaşamadım.


Gratiste belli miktarın üzerine geçerli indirimde 5 liraya almıştım. Sonra Watsons'ta denk gelince bir daha aldım. Migros'ta aynı fiyata bulunca kayısılısını almıştım. Elimdekiler bitince tekrar almayacağım bir ürün oldu kendisi.

2 yorum:

  1. Maskarayı ovalamadan tek silişte komple yok edecek bir ürün icat edildiğini sanmıyorum henüz :) Olanlar içinde en iyilerinden biri bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alt kirpik diplerimde birikme yapiyor ve tam temizleyemiyor canim. Gece serum icin kullandigim kulak cubugunda mutlaka siyahlik oluyor. Ama yagsiz bir goz temizleyici bunu da goz onune almak lazim. Yagsiz olarak iyi bir temizleyici.

      Sil