Yeni Bir Ürün #25# Rival De Loop Clean & Care Temizleme Sütü

23:44

Herkese merhabalar :) Yazılarım Bloglovin'de çıkmıyormuş, bugün onu fark ettim. Bayağı bir uğraştım düzeltmek için, nasıl oldu bilmiyorum ama düzeldi. Fakat şimdi de bloga bloglovin butonu ekleyemiyorum. Yakında onu da çözerim inşallah :/ Bugünün üşengeçlikten bir türlü yazamadığım ürününe gelirsek eğer;



Makyaj temizleme sütü şurada bahsettiğim göz makyajı temizleyici ve şurada bahsettiğim toniğin haricinde hoşuma giden bir ürün oldu. Cildimi yakmadı, alerji yapmadı, makyajımı da gayet güzel temizledi. Normalde BB krem tercih ettiğim ve sabahın köründe sürdüğüm BB krem, akşama pek kalmadığı için olabilir mi acaba diye düşünmedim değil. Ama fondöten kullandığım günlerde de aynı temizliği sağlıyor kendisi.


Peki ben bu ürünü nasıl uyguluyorum. İlk başta pamuğa sürüp cildimi temizlemeye çalıştım ama o zaman çok ürün gidiyordu. Sivilcelerime en son dokunmak istediğimden alnımdan başlıyorum her zaman ve tüm süt alnımda kalıyordu. Çene kısmı için tekrar ürün kullanmam gerekiyordu. Ben de Cildime noktasal olarak uygulayıp pamukla silmeye başladım. Yani alnıma, çeneme, burnuma, yanaklarıma, boynuma parmağımla alıp, pamukla güzelce temizliyorum. Bu şekilde yüzümün her noktasında aynı etki oluyor.


Pek okunmuyor ama arkası da bu şekilde. Temizledikten sonra verdiği nemli hissi sevdim. Elimdekiler şayet biterse tam boyunu alabileceğim bir ürün oldu kendisi. Üç üründen sadece biriyle anlaşabildim ben. Ama yılmıyorum, diğer ürünleri denemeye devam ediyorum :) Sanırım temizleme sütlerini seviyorum ben, şurada bahsettiğim gibi Bebak'ta kokusuna rağmen memnun kaldığım bir ürün olmuştu.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum