Kategoriler

12 Şubat 2014 Çarşamba

Yeni Bir Oje #18# Golden Rose 132

Herkese merhabalar :) Bu uzunca bir süre için son oje yazısı olacak çünkü kırıldı tırnaklarım. Yine. Bakıma girmeden önce kendilerine gelsinler diye rahat bıraktım iki hafta kadar. Pazartesi yeniden başladım bakımlara, koruyucu ojelere. Bir aya kadar uzun tırnaklarla dönerim diye ümit ediyorum.




Aslında top coat ve base coat'ta bir sorun yok gayet iyi yapıyorlar işlerini. Ben sınavdı, işti oje sürmeye vakit bulamadığım bi hafta kırdım tırnağımı. Ojeli haftalarda gayet sağlamlardı.


 Bulut mavisi çok güzel bir renk.


Maalesef memnun kalmadığım bir oje oldu. Peki neden mi? Base coat'tan sonra iki kat sürmeme rağmen tam kapatıcılık sağlayamadı.


Tabii ki bu güzel rengi atmaya kıyamam. Bozulana kadar ya da bitene kadar benimle birlikte. Ama yenisini almam.

2 yorum:

  1. Golden Rose'un kapatıcı olmamasına çok şaşırdım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok acik renk diye sanirim. Daha once hic karsilasmamistim bende.

      Sil