Yeni Bir Kitap #27# Özgürlüğün Elli Tonu

19:12

Herkese merhabalar :) Biliyorum geçen hafta yine yoktum. Bu dershane hızlandırmaları ölüm resmen. Ama neyse ki tatile girdik :) Bende bir daha böyle bir şey yaşanmasın diye bol bol yazı yazmayı planlıyorum bu haftada. Gerçi bende plan çok, iş yok biraz ama bu sefer olur diye düşünüyorum.





Bu haftanın kitabı Grinin Elli Tonu serisinin üçüncü ve son kitabı aynı zamanda. Bakalım arkası nasılmış;

Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı....
Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Anastasia Steele'in ne istediğini bilen, göz alıcı iş adamı Christian Grey'le tanışması, her ikisinin de geri dönülmez biçimde değiştiren şehvetli bir ilişkinin kıvılcımını çakmıştır. Christian'ın sıra dışı zevkleri karşısında şoka uğrayan, ondan hem hoşlanan hem de korkan Ana, daha derin bir bağımlılık istiyordur. Onu yanında tutmaya kararlı olan Christian, bunu kabul eder.

Şimdi her şeye sahiptirler; aşk, tutku, yakınlık, servet ve sonsuz olasılıklarla dolu bir dünya. Ana, Grey'i sevmenin kolay olmayacağını ve beraberliklerinin her ikisinin de tahmin edemeyeceği zorluklar getireceğinin her zaman farkında olmuştur. Anastasia'nın kendi benliğinden ve bağımsızlığından ödün vermeden Grey'in yaşam stiline uyum sağlamayı öğrenmesi, Grey'inse kontrol dürtüsünü aşması ve kendisini altüst eden fırtınaları arkasında bırakması gerekmiştir.

Ama geçmişle hesapları henüz kapatamamıştır. Tam her şeye sahip göründükleri bir anda, talikhsizlik ve kader bir araya gelip Ana'nın en korkunç kabuslarını gerçeğe dönüştürür...



Bu kitapta bana göre değişen tek kişi Christian oldu. Ana'yı kaybetmemek için adam kendini baştan aşağı değiştirdi. İlişki nedir bilmeyen adam sonunda Ana'yı kaybetmemek için onunla evlendi. Ana evlenmek istiyorum dediği için de değil. Sürekli ilişkiyi bitirip gitme tehdidinden Christian yıldığı için bence. Ama Ana ne yaptıysa artık adamın içinde hala Ana onu her an terk edebilir korkusuyla yaşıyormuş kitabın ilerleyen bir kısmında onu görüyoruz.

İlk kitapta Christian'nın karanlık dünyasına adım attık, ikinci kitapta ise onun tüm karanlık sırlarını öğrendi. Bu kitapta ilk iki kitap boyunca yaptığı şeylerin sonucunu görüyoruz artık. Ve hikayenin mutlu bir sonla mı, yoksa herkes kendi yoluna mı ne şekilde biteceğini görüyoruz zira kitap bitiyor. Gerçi yazar E.L. James devam kitabının sinyallerini vermiş bana göre ama şu anda ses seda yok, film çekimleriyle uğraştığı içindir büyük ihtimalle. Ben bu yazıları yazarken anlıyorum Ana'ya ne kadar kızdığımı.  Spoilera girmesin diye yazdığım şeylerin %80'ini siliyorum sonradan.


 Merak ettim bir de ben alıp okuyayım derseniz sizi kitapsihirbazına alalım.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum