Yeni Bir Film #28# The Bank Job

12:00

Herkese merhabalar :) Bu pazar ki filmimiz gerçek bir olaydan esinlenmiş olan 2008 yapımı "Banka İşi".




Söylemem gereken ilk şey filmin başında çıplaklığın çok fazla olduğu sanırım. Babamın televizyon ile birlikte getirdiği harici sürücüde vardı film ve ben iyi olduğunu duymuştum. Bir akşam oturup izleyeli dedik ama baba ikinci dakikada bunu izleyemeyiz deyip kapattı. Hakta veriyorum kendisine kızıyla oturup izlemek istemiyor doğal olarak.  Bende odama çıkıp devamını izledim. Buradan çıkaracağımız sonuç aile izle izlemeyin olacak sanırım.


Filmin başrolünde Jason Statham var, kendisi son yıllarda aksiyon filmlerinde başrol çekiyormuş ama benim bundan haberim bile yoktu, arkadaşım söyledi. Film İngiltere'de geçiyor ve dizilerde karşıma çıkmış oyuncular barındırıyor. Ben ingiliz aksanı beklemediğim için şaşırdım. Hollywood'a alışmışım filmlerde sanırım.


Filmin konusu şöyle; yaramaz kraliyet üyesinin fotoğrafları şantaj konusu olur. Şantajı yapan kişinin fotoğrafları banka kasasında tuttuğunu öğrenen hükümet bu işi kayıt dışı olarak çözmeye karar veriyor. Ve eski hırsızlardan birini bu bankayı soyması için ikna ediyor. Tek istediği fotoğraflar ve negatifler olan hükümet geri kalanın hırsızlarda kalacağını iddia ediyor fakat gözleri hep üstünde.


IMDB'den 7,3 almış, güzel bir filmdi ama ben bankaymış hırsızlıkmış denilince Ocean's serisini tek geçiyorum bunu anladım. Bu film gerçek bir olaydan esinlenmiş, ve daha gerçekçi ama ben birazcık daha aksiyon istiyorum sanırım. Yine de kiminle izlediğinize dikkat ettiğiniz sürece izlenilebilir bir film çünkü beklemediğiniz kişilerin beklemediğiniz şeyler yaptığını görebiliyorsunuz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum