Yeni Bir Film #26# The Prince and Me 4 : Royal Adventures in Paradise

12:00

Merhabalar ve mutlu pazarlar :) Serinin son filminde sıra :)



Türkçeye Cennette kraliyet maceraları olarak çevirebileceğimiz filmin bir başka adı daha var. Türk sitelerinde de bu şekilde bulabiliyorsunuz zaten. Prens ve Ben 4 : Fil Macerası


Serinin dördüncü filminin altyazısını bulamadım maalesef ben, ama sitelerde türkçe dublajlı olarak izleyebiliyorsunuz.


Kraliçe Paige ile Kral Edvard evleneli bir yıl olmuştur. Kral ülkeyi yönetirken, Kraliçe'de hem hastanede çalışıp hem de kraliçelik görevlerini yerine getirir. Bir gün Saygon Prensesi'nin düğününe davet edilirler. Hem birkaç günlük kaçamak, hem de diplomatik görüşmeler için daveti kabul edip Saygon'a giderler.


Saygon Prensesi'nin istemediği biriyle evlendirildiğini gören Paige duruma müdahele etmek ister. Bu sırada bir karışıklık olur ve Paige'in bindiği fil kaçar. Filin iyi şans getirdiğine inanan Kral fili bulmak için ordu göndermeye karar verir. Paige ve Edvard orduya gerek kalmadan kendilerinin bulabileceğini söyleyerek ormanda fili aramaya başlar.

Seri gitgide amacından sapmış bir şekilde ilerliyor bence. Devamı yapılmasa da olur. Daha ilk filmde kral olmasına rağmen filmin adını Prens ve Ben koymaları bana biraz saçma geldi. Hadi ilk filmde tanışıp, aşık oluyorlar, ikincisinde evlenmelerinde bir sorun çıkıyor, hadi üçüncüsünde aralarına birinin girme ihtimali oluyor. Ama bu filmde gayet iyi anlaşan, ülkeyi gayet güzel yöneten aralarında hiçbir sorun olmayan bir kral ve kraliçe var. Ben bu filmi gereksiz buldum açıkcası. Sadece takıntılarımdan izledim. Şu benim başladığım şeyi bitirmeden bırakamama takıntım. Seri halinde film izlemek istiyorsanız gidin Harry Potter izleyin derim ben .Sekiz filmde kendini bozmadan bitirdi filmi. Hatta favorilerim son iki filmdir benim. Neyse çeneme vurdu. Kusuruma bakmayın, okul yok bişi yok arkadaşlarımı eskisi kadar sık göremiyorum. İçimde birikiyor konuşma isteği.


Kral ve Kraliçemiz değişmeyerek bir ilke imza atıyor seri. IMDB'den 10 üzerinden 4.5 almış ki bir önceki film 3,8 aldığı düşünüldüğünde fazla bana göre.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum