Yeni Bir Dizi #32# Intelligence

12:00

Herkese merhabalar :) Buraya yazdığım dizilerin hepsini izliyorum biliyorsunuz. Şimdi 32 dizi mi izledin demeyin çok daha fazlasını izliyorum. Sezon araları, biten diziler, ruh hali değişikliği beni yeni dizilere teşvik ediyor. İş hayatına atılmam takip ettiğim dizilerde sekteye uğramama neden oldu. Şu anda sadece How I Met Your'a bakıyorum yeni bölümü gelmiş mi diye. Bir de yeni başlamama rağmen hoşuma giden Intelligence'a. Diğer diziler boş bir vaktimi bekliyor.




Dizinin başrolünde herkesin Lost'tan tanıdığı Josh Holloway var. Tabii ben Lost izlemedim için (evet garip biliyorum) kendisinin yunculuğu hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Hatta Görevimiz Tehlike 4'te kısa bir rolü vardı orada bile çıkaramamıştım. Diziye neden başladım ben de bilmiyorum, okuduğum bir şey yoktu. Bir gün dizi sitesinde gördüm ve bir deniyeyim dedim. Bana nedense biraz Fringe'i hatırlattı. Konu olarak alakası yok ama hatırlattı işte.


Konuya gelirsek eğer Gabriel Vaughn CIA ajanı ve eski bir askerdir.  Gabriel'de genetik bir mutasyon bulunmaktadır. Athens 4U7-R adı verilen bu mutasyon Gabriel'i beynine bir çip koymaya elverişli hale getirir. Bu çip sayesinde internette gezinebilir, kameralara girebilir, internet üzerinden yapılabilecek her şeyi yapabilir kısacası. Ve tüm bunları bilgisayarsız bir şekilde beyinde yapabildiği için çok kıymetli bir hal alır. Amerika başkanından daha kıymetli hemde. Bu yüzden Gabriel'i koruması için FBI ajanı lan Riley Neal görevlendirilir. Neal'ı Once Upon A Time'ın güzel kırmızı başlıklı kızı Meghan Ory canlandırıyor. 


İstihbaratın bir sonraki adımı olarak görülen Gabriel olay yeri fotoğraflarıyla zihninde olay yerini canlandırabiliyor. Dediğine göre bu beynindeki çipin yapmasını beklemedikleri bir durummuş. Beynimizin herhangi bir bilgisayardan daha hızlı olduğu düşünülerek tüm bilgisayarlardan daha hızlı bir şekilde sonuca ulaşabiliyor Gabriel.


Daha yedi bölümü yayınlandı ama benim en sık izlediğim diziler arasında kendisi. 22 dakikaya göre iptal olma ihtimali yüksek bir diziymiş rakipleri karşısında yeterli reyting alamadı demek ki. Yine de Josh Holloway'in sesinin ne kadar tok olduğunu öğrendiğim ve Meghan Ory'ı  OUAT dışında izleyebildiğim bir dizi oldu benim için.




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum